اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

10 هزار تاکسی فرسوده در کشور نوسازی می‌شود

رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با اشاره به طرح کلید به کلید تاکسی‌های فرسوده، گفت: براساس این طرح قرار است 10 هزار دستگاه تاکسی فرسوده در کشور با خودرو نو جایگزین شود.

10 هزار تاکسی فرسوده در کشور نوسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مهران سالاریه  با اشاره به طرح کلید به کلید جایگزینی تاکسی‌های فرسوده گفت: بر اساس این طرح قرار است ۱۰ هزار دستگاه تاکسی فرسوده در کشور با تسهیلات ۱۰۰، ۱۲۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ میلیون تومانی جایگزین شوند. 

وی افزود: ۴ هزار و ۵۰۰ متقاضی تا ۲۸ اسفند ماه سال گذشته نسبت به واریز وجه اقدام کرده‌اند که از این تعداد تا‌کنون ۲ هزار نفر تاکسی جایگزین گرفتند.

رییس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده با بیان در این طرح جایگزینی تلاش شده تا مالکان تاکسی‌ها در کمترین زمان ممکن ، خودرو جایگزین را دریافت کنند، اظهار داشت: بدین ترتیب متقاضیان پس از پذیرش خودرو فرسوده خود در مراکز اسقاط به شرکت ایران خودرو برای دریافت تاکسی جدید معرفی می‌شوند و خودرو خود را دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه در مرحله فعلی این طرح ، خودرو جایگزین سورن پلاس خواهد بود اظهار داشت: در مرحله نخست طرح جایگزینی تاکسی‌های فرسوده سال ۱۴۰۲، آن دسته از مالکان تاکسی‌های فرسوده که سال گذشته در طرح جایگزینی ثبت نام کرده و تا ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ نسبت به پرداخت وجه اقدام کرده‌اند، هرچه سریعتر برای قرارگیری در فرآیند تحویل خودرو با هماهنگی تاکسیرانی مربوطه به مراکز اسقاط سراسر کشور مراجعه کنند.

سالاریه افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تا پایان تیرماه ۲۵۰۰ دستگاه تاکسی جدید جایگزین تاکسی‌های فرسوده خواهد شد و به زودی شرایط و نحوه تکمیل ثبت‌ نام سایر متقاضیان این طرح اعلام می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول