اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

استاندار تهران: افزایش تعداد قطارهای تهران-ورامین ضروری است

استاندار تهران گفت: رفع معایب تجهیزات برودتی قطار ریلی در اولین فرصت باید در دستورکار شرکت رجا قرار گیرد، همچنین با توجه به تراکم جمعیت، افزایش تعداد قطارها ضروری می‌باشد.

استاندار تهران: افزایش تعداد قطارهای تهران-ورامین ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران همراه با ناصر بختیاری مدیرعامل شرکت رجا، مدیرکل راه‌آهن تهران و دیگر مسؤولان از خط ریلی و مسیر حرکت قطار به سمت پیشوا بازدید کرد.

فخاری با اشاره به بازدید میدانی از مسیر حرکت قطار اظهار کرد: این اقدام برای بررسی وضعیت حمل و نقل ریلی به ویژه در جنوب شرق استان انجام شد تا ارزیابی کمی و کیفی از خدمات ارائه شده صورت گیرد.

وی ادامه داد: ارزیابی دستگاه‌های ذی ربط نیز از دیگر اهداف این بازدید بود، ضمن اینکه از طریق ارتباط مستیم با مردم مشکلات، محدودیت‌ها، گلایه و پیشنهادات مردم نسبت به وضعیت حمل و نقل ریلی بررسی شود.

استاندار تهران با اشاره به نظرات مردم عنوان کرد: مردم از ازدیاد جمعیت در خطوط، نبود سرفاصله مناسب برای پذیرش جمعیت و نقص سیستم تهویه و سرمایشی خطوط ریلی گلایه داشتند.

فخاری سپس گفت: رفع معایب تجهیزات برودتی قطار ریلی در اولین فرصت باید در دستورکار شرکت رجا قرار گیرد، همچنین با توجه به تراکم جمعیت، افزایش تعداد قطارها ضروری می‌باشد.

وی بیان کرد: رفع عیوب قطارها و کشنده‌ها و تامین مالی این اقدام نیز از دیگر نکات مورد بررسی بود، همچنین در مورد چگونگی اجرای متروی مورد تصویب در مسیر پیشوا، ورامین و تهران نیز بررسی‌های لازم به عمل آمد تا با رعایت محدودیت‌های جغرافیایی تصمیم درست و منطقی گرفته شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول