اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

انتشار کتابی که به چیستی «ایمان» می‌پردازد

اولین کتاب از سلسله کتاب‌های اخلاقی آیت الله هاشمی علیا، مؤسس و مدیر حوزه علمیه حضرت قائم (عج) چیذر با عنوان «فوز عظیم» به همت دفتر حفظ و نشر آثار وی منتشر و روانه بازار شد.

انتشار کتابی که به چیستی «ایمان» می‌پردازد

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری فارس، اولین کتاب از سلسله کتاب‌های اخلاقی آیت‌الله سیدعلی‌اصغر هاشمی علیا، مؤسس و مدیر حوزه علمیه حضرت قائم (عج) چیذر، با عنوان «فوز عظیم» به همت دفتر حفظ و نشر آثار وی منتشر و روانه بازار شد.

این کتاب که برگرفته از سخنان آیت‌الله هاشمی علیا در باب ایمان است بوده و در ۶ فصل تحت عناوین: «ماهیت ایمان»، «مراتب ایمان»، «راه‌های تقویت ایمان»، «ارکان ایمان»، «لوازم ایمان» و «ثمرات ایمان و معرفت» به علاقمندانِ معارف مذهب تشیع تقدیم شده است.

در بخشی از مقدمه این کتاب می‌خوانیم: «بدانید که ر‌أس سعادت و رئیس حسنات در انسان، طلب و کسب حکمت حقیقی است. مهم‌ترین ثمره حکمت، ایمان است، که همان معرفت اصلیِ عقل عملی است؛ یعنی خود را در پناهِ امن الهی قرار دادن».

این کتاب با ۲۷۹ صفحه و شمارگان ۱۰۰۰ نسخه عرضه شده است.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول