اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

جزئیاتی از دستگیری قاتلان۲ بانوی گیلانی

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان جزئیاتی از قتل ۲ بانوی رشتی فاش کرد و گفت: پس از ردزنی‌های فنی پلیس، سرانجام اجساد مقتولان و خودرو یکی از آن‌ها به همراه مقادیری سلاح و مهمات در ویلای متهم در یکی از محلات شهرستان رشت کشف شد.

جزئیاتی از دستگیری قاتلان۲ بانوی گیلانی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ علیرضا حدادی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مجموعه نیروهای انتظامی تلاش‌های شبانه‌روزی برای ایجاد امنیت در جامعه دارد، اظهار کرد: امنیت یکی از مهمترین و اساسی‌ترین نیازهای هر جامعه است.

وی با اشاره به ارسال پرونده فقدانی خانمی جوان به پلیس آگاهی استان گقت: کارآگاهان دایره جنایی با انجام تحقیقات شبانه‌روزی، اقدامات فنی و اشرافیت اطلاعاتی، رد یک مرد سابقه‌دار و یک خانم را در این پرونده پیدا کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری ۲ نفر با هماهنگی مقام قضایی در خصوص این پرونده خبر داد و افزود: مأموران پلیس آگاهی با بررسی بانک اطلاعات مجرمین و مطابقت نقاط مشترک پرونده‌های سابق با این قتل و ارزیابی و مقایسه شیوه قتل‌های مشابه در چند سال گذشته، متهم را با ادله و مستندات مواجهه کردند.

به گفته حدادی قاتل پس از مواجهه با مستندات غیرقابل انکار پلیس سرانجام به قتل فقدانی زن ۳۲ ساله و یک خانم ۴۱ ساله در سال ۱۳۹۹ به انگیزه سرقت طلاجات اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی‌ها و ردزنی‌های فنی پلیس، سرانجام اجساد مقتولان و خودرو یکی از آن‌ها به همراه مقادیری سلاح و مهمات در ویلای متهم در یکی از محلات شهرستان رشت کشف شد، افزود: متهمان ۳۹ و ۴۰ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول