اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اختصاص ۱۰ درصدی بودجه فرهنگی اداره ورزش به حجاب

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از اختصاص ۱۰ درصدی بودجه فرهنگی این نهاد به امر حجاب و عفاف خبر داد.

اختصاص ۱۰ درصدی بودجه فرهنگی اداره ورزش به حجاب

علی حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ۱۰ درصد از اعتبارات حوزه فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان را برای امر حجاب و عفاف در نظر گرفتیم و با همکاری روسای ادارات در شهرستان‌ها، گام‌های موثری در این زمینه برداشته شده است.

وی تصریح کرد: در راستای صیانت از جایگاه بانوان ورزشکار در استان با توجه به وظیفه سازمانی خود مبنی بر اینکه در اعتلای مقوله فرهنگ حجاب و عفاف سهم داشته باشیم، جلسات متعددی را برگزار کرده‌ایم. 

مدیرکل ورزش و جوانان همدان ادامه داد: ظرف یک سال اخیر دوره‌های مختلفی را با حضور ورزشکاران، مربیان و هیات‌های ورزشی برگزار کرده‌ایم و خوشبختانه خانواده بزرگ ورزش بانوان در همدان اعتقاد ویژه‌ای به امر حجاب دارند.

تجلیل از الگوهای برتر حجاب در بین ورزشکاران

وی خاطرنشان کرد: در حوزه حجاب موارد بسیار ناچیزی اهمال و نقص وجود داشته که با تلاش کارکنان اداره کل ورزش و جوانان به دنبال اصلاح این موارد هستیم.

حقیقی با بیان اینکه تلاش ما این است در حوزه فرهنگی و اجتماعی دوره‌های اثرگذار آموزشی و تبیینی را به صورت مداوم برگزار کنیم، افزود: در جلساتی که با هیات‌ها و نایب‌روسا داشته‌ایم موارد تاثیرگذار در امر حجاب و عفاف را گوشزد کرده‌ایم و خوشبختانه مشکل خاصی در این حوزه میان خانواده بزرگ ورزش استان وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در بین اقشار مختلف از جمله ورزشکاران و جوانان موجب جلوگیری از گسترش ناهنجاری اجتماعی خواهد شد، گفت: بانوان همدان در میادین بین‌المللی با پوشش اسلامی افتخارآفرینی کرده‌اند و به دنبال تجلیل از الگوهای برتر عفاف و حجاب هستیم تا گامی هرچند کوچک در راستای اهمیت دادن به آموزه‌های دینی برداشته باشیم‌.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول