اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

نبود روحیه جهادی در برخی مدیران سیستان و بلوچستان باعث کاستی‌ شده است

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: هر جا از ارزش‌های انقلاب اسلامی فاصله گرفته‌ایم دچار مشکل شدیم و در استان خودمان هم می‌بینیم در بخش‌هایی مدیران با کار جهادی در تلاش هستند و در بخش‌هایی هم دچار کاستی هستیم چون فاقد روحیه جهادی هستند.

نبود روحیه جهادی در برخی مدیران سیستان و بلوچستان باعث کاستی‌ شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان گفت: یکی از راه‌های تحصیل تقوای الهی ادای حق حق‌داران مثل پدر و مادر و رعایت حرمت و گذشت در برابر آن‌هاست.

امام جمعه زاهدان افزود: در طول انقلاب اسلامی ما کامیابی و ناکامی‌هایی داشته‌ایم اما نکته مهم این است که توجه داشته باشیم وضع کنونی ما نسبت به ابتدا و قبل از انقلاب بهتر است و پیشرفت‌های مختلفی در عرصه های علمی، دفاعی و صنایع داشته‌ایم اما ناکامی‌هایی هم داشته‌ایم.

وی ادامه داد: ناکامی‌های ما بخشی به دشمن و توطئه های او مربوط است اما بخشی به کم کاری، بدکاری و سوء تدبیر ما بر می‌گردد به عنوان مثال این روزها رونمایی از موشک فتاح را داشتیم که دستاوردی بزرگ و جای تبریک دارد اما فکر ایرانی که موشک فتاح درست می‌کند آیا نمی‌تواند خودروی ایمن درست کند که قطعا می‌تواند اما چرا نمی‌شود یا به تعبیری چرا نمی‌گذارند که در جواب می‌گویند.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان بیان کرد: مافیای خودروست که اصحاب مافیا از میان خود مردم هستند و چرا با این مافیا برخورد نمی شود.

امام جمعه زاهدان اظهار داشت: وقتی فکر ایرانی موشک نقطه زن آن هم بعد از هزار کیلومتر می‌سازند آیا نمی‌تواند نرم افرازهای قوی برای شبکه اطلاع‌رسانی اجتماعی بسازد و با وجود تاکیدات مقام معظم رهبری چرا اینکار صورت نمی گیرد از این جهت که نشان داده‌ایم می‌توانیم.

آیت‌الله محامی گفت: هر جا از ارزش‌های انقلاب اسلامی فاصله گرفته‌ایم دچار مشکل شدیم و در استان خودمان هم می‌بینیم در بخش‌هایی مدیران با کار جهادی در تلاش هستند و در بخش‌هایی هم دچار کاستی هستیم چون فاقد روحیه جهادی هستند و امیدواریم خداوند متعال توفیق دهد با توجه به تجربیات خوب گذشته، توامندی‌های موجود در جامعه، مدیریت جهادی و مبارزه با کانون های فساد بتوانیم خدمات بیشتری ارائه و نور امید را در دل مردم روشن داشته باشیم‌.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول