اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

حضور مسؤولان در بین مردم به گره‌گشایی از امور بینجامد

امام جمعه عنبرآباد با اشاره به سفر استاندار و نماینده مردم در مجلس به شهرستان عنبرآباد و حضور در منطقه صعب‌العبور و کم‌ برخوردار تنگ‌شاه گفت: اینکه مسؤولان در بین مردم حاضر می‌شوند، ارزشمند است، اما مهمتر از همه اینها تلاش و مجاهدت برای خدمت به مردم و باز کردن گره‌های اقتصادی، معیشتی، عمران و آبادانی است.

حضور مسؤولان در بین مردم به گره‌گشایی از امور بینجامد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام حمید بامری امام جمعه عنبرآباد امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره‌ به بیانات رهبر معظم انقلاب در سالروز ارتحال امام راحل گفت: امسال در سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال امام، رهبر انقلاب با تمرکز بر دو ابزار امام خمینی(ره) یعنی ایمان و امید، آن را را دو قدرت نرم‌افزاری امام برشمردند که امام با آنها توانست سه تحول در سطح داخلی، امت اسلام و در سطح جهان ایجاد کند.

ایران در برابر هر تهدیدی قوی است

وی با اشاره به رونمایی از موشک فرا صوت هایپرسونیک فتاح تصریح کرد: انتشار این خبر برای صهیونیست‌ها سرگیجه و هراس و برای جهانیان شگفتی را به‌دنبال داشت. حقیقتاً موشک فرا صوت فتاح، اوج بازدارندگی فرا منطقه‌ای است که این موفقیت و دستاورد قطعاً پیام‌های روشنی دارد.

بامری افزود: یکی از پیام‌ها این است که دشمنان بدانند ایران در برابر هر تهدیدی قوی است و دیگر اینکه این دستاورد متوجه صنایع داخلی ما مخصوصاً صنعت خودروسازی است.

وی با اشاره به سفر استاندار به همراه نماینده مردم در مجلس به شهرستان عنبرآباد و حضور در منطقه صعب‌العبور و کم‌ برخوردار تنگ‌شاه گفت: اینکه مسؤولان ما روحیه مردمی دارند و در بین مردم حاضر می‌شوند قطعاً بسیار تاثیرگذار و بسیار ارزشمند است و باید هم اینگونه باشد و این روحیات باید حفظ شود، اما مهمتر از همه اینها تلاش و مجاهدت برای خدمت به مردم و باز کردن گره‌های اقتصادی، معیشتی، عمران و آبادانی است.

امام خامنه‌ای رهبری شایسته برای ملت ایران است

حجت‌الاسلام مرتضی جعفری امام جمعه کوهبنان نیز در خطبه‌های این هفته شهر نماز جمعه اظهار داشت: در ایام برگزاری حج تمتع قرار داریم. انجام فریضه حج آثار مادی و معنوی دارد و طبق حدیث امام سجاد(ع) موجب سلامت بدن، افزایش رزق و روزی، استواری در ایمان و تامین هزینه مردم می‌شود.

 وی ادامه داد: از جمله مناسبت‌های مهم این ایام انتخاب حضرت امام خامنه‌ای به‌عنوان رهبری انقلاب اسلامی بعد از رحلت جانسوز امام خمینی(ره) بود که این انتخاب به حق و‌ مناسب بود همچنانی که حضرت امام نسبت به ایشان می‌فرمایند شایستگی این مقام را دارند.

امام جمعه کوهبنان بیان کرد: در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد شاهد برگزاری یادواره شهدا در سطح شهرستان بودیم ان شاءالله بتوانیم عمل‌کننده به وصیت شهدا که تأکید بر وفادارای و یاری امام جامعه و حفظ پوشش و حجاب اسلامی بانوان داشتند، باشیم.

تقدیر امام جمعه انار از محیط بانان

حجت‌الاسلام علی‌اکبر علیدادی‌سلیمانی امام جمعه شهرستان انار نیز ایمان  و امید را طبق فرمایشات مقام معظم رهبری به‌عنوان دو قدرت نرم افزاری امام دانست که با آنها توانست سه تحول در سطح داخلی، امت اسلامی و جهان اسلام ایجاد کند.

وی رونمایی از موشک فرا صوت هایپرسونیک فتاح را تبریک گفت و افزود: انتشار این خبر برای صهیونیست‌ها هراس و برای جهانیان تحیر و شگفتی در پی داشت که پیام این دستاورد علیرغم تهدیدها و تحریم‌ها نشان داد که با صنایع داخل می‌توان به چنین فن‌آوری علمی و صنعتی دست یافت.

 امام جمعه انار در ادامه از خدمات کارکنان حفاظت محیط زیست به جهت حفظ و نگهداری محیط و منابع ملی قدردانی و تشکر کرد.

رونمایی از موشک فتاح، موجب افزایش امید جوانان و ترس دشمنان شد

حجت‌الاسلام میثم تارم امام جمعه جیرفت نیز اظهار کرد: امیدآفرینی و ایمان، دو مقوله مهم سخنرانی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بود و دشمن با ناامیدی و سلب ایمان، دنبال احساس حقارت و بن‌بست رسیدن جوانان است زیرا چنین افرادی عنصر غیرمفید و مضر برای جامعه است.

 خطیب نمازجمعه جیرفت، اضلاع امید را امنیت، اعتماد اجتماعی و کارآمدی دانست و گفت: کسانی که سخن و قلم تاثیرگذار دارند باید درجهت افزایش امید در جامعه حرکت کنند و رونمایی از موشک فراصوت فتاح، موجب افزایش امید جوانان و ترس دشمنان شد.

 وی با اشاره به دست تسلیم بالا بردن دشمن در مقابل عظمت سپاه، عنوان کرد: برگزاری رزمایش مشترک کشورهای مسلمان حاشیه خلیج‌فارس با حضور ایران، نقطه عطفی برای منطقه و بومی‌سازی امنیت خلیج‌فارس است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول