اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فرماندار فیروزکوه: دستور تخلیه شهرک کوهسار صادر شد

فرماندار فیروزکوه گفت: در محدوده شهرک کوهسار دستورات لازم به مردم از طریق پیامک و پیام در شبکه‌های مجازی شهرستان و اطلاع‌رسانی میدانی از طریق بلندگو جهت تخلیه خانه‌هایی که در مسیر سیلاب هستند داده شده است.

فرماندار فیروزکوه: دستور تخلیه شهرک کوهسار صادر شد

محمد حیدری‌منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تهران در خصوص وضعیت سیل در محدوده شهرک کوهسار اظهار کرد: در محدوده کوهسار دستورات لازم به مردم از طریق پیامک و پیام در شبکه‌های مجازی شهرستان و اطلاع‌رسانی میدانی از طریق بلندگو جهت تخلیه خانه‌هایی که در مسیر سیلاب هستند داده شده است؛ همچنین در وضعیت فعلی صرفا در بخش ارجمند شهرستان سیلاب داریم که در این رابطه نیز عوامل مدیریت بحران پیگیر مسأله هستند.

معابر ورودی روستای سله‌بن بازگشایی شد

وی همچنین در رابطه با در خصوص وضعیت سیل در این شهرستان بیان کرد: بارش شدید در منطقه روستای سله‌بن موجب جاری شدن سیلاب در معابر ورودی روستای سله‌بن و آب‌گرفتگی بخش‌هایی از این روستا شده بود که با هماهنگی عوامل امدادی ورودی این روستا سریعا بازگشایی شد و در حال حاضر عبور و مرور در این روستا جریان دارد.

فرماندار فیروزکوه با ذکر اینکه در روستای سله‌بن هیچ‌گونه خسارتی رخ نداده است، بیان کرد: در خصوص وضعیت خسارت سیل در سطح شهرستان پس از جمع‌بندی اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام خواهیم داد اما در حال حاضر در چند روستا، حدود ۲۰۰ راس دام و ۸ هزار قطعه طیور در یکی از مرغ داری‌ها تلف شده است؛ همچنین حدود ۸۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی نیز آسیب دیده اند.

تردد در تمام مسیرهای فیروزکوه روان است

حیدری‌منش در پایان عنوان کرد: یکی از تلاش‌های ستاد مدیریت بحران شهرستان در این روزها این بود که جاده سمنان فیروزکوه و تهران شمال را که در حال انسداد بود با همکاری عوامل امدادی، نیروی انتظامی و راهداری، بسیج و غیره را پس از حدود یک ساعت بازگشایی کرد و در حال حاضر تردد در تمام مسیرهای فیروزکوه روان است؛ همچنین در تمام مناطق سیل‌زده برق و آب و گاز و تلفن همراه وصل هستند.

همچنین حامد یزد‌ی‌مهر، مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران به خبرنگار فارس گفت: برای شهرهای شرقی و شمال‌ شرقی استان هشدار قرمز صادر شده است و در این رابطه تمام نهادهای مربوطه در حال آمادگی هستند و هیچگونه نگرانی‌ وجود ندارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول