اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مشکل کمبود آب شرب روستای «بیدسرخ» از توابع «صحنه» مرتفع شد

با پیگیری مسئولان استانی، مشکل کمبود آب شرب روستای «بیدسرخ» از توابع بخش مرکزی «صحنه» مرتفع شد

مشکل کمبود آب شرب روستای «بیدسرخ» از توابع «صحنه» مرتفع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، در پی اعتراض اهالی روستای «بیدسرخ» از توابع بخش مرکزی صحنه مبنی بر کمبود آب شرب در این روستا و تجمع آنها، با حضور و ورودبه موقع  غلامرضا شهبازی سرپرست فرمانداری به این مشکل و دعوت اهالی به آرامش موضوع در دستور کار قرار گرفت.

همچنین بمنظور بررسی مشکل، سرپرست فرمانداری به همراه مدیران آبفا بلافاصله از مخزن آب شرب این روستا بازدید و دستورات لازم را جهت رفع این مشکل صادر کرد.

شهبازی امروز در حاشیه این موضوع در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استفاده از آب شرب مناسب، کمترین حق مردم است و باید اقدامات لازم درجهت رفع این کمبود هر چه سریعتر صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه تعداد اندکی از روستاهای شهرستان با مشکل کیفی و کمی آب شرب روبرو هستند، اذعان داشت: با توجه به سیاست های دولت سیزدهم در جهت توسعه مناطق روستایی و خدمت رسانی مطلوب به اهالی آنها، پیگیری و رفع آنها به صورت جدی در دستور کار است.

شهبازی در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر رعایت الگوی مصرف خاطرنشان کرد: از آنجا که آب شرب یکی از نیازهای اساسی مردم است، شرکت آبفا هرچه سریعتر نسبت به جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز اقدام کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول