اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

ستاد مدیریت بحران زرآباد به حالت آماده باش درآمد

فرماندار شهرستان زرآباد در جنوب سیستان و بلوچستان،گفت: با توجه به هشدار سطح قرمز هواشناسی دریایی، صیادان از رفتن به دریا تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

ستاد مدیریت بحران زرآباد به حالت آماده باش درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان،کوروش محمدی امروز در دومین جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان زرآباد، اظهار داشت: توصیه می شود در زمان فعالیت طوفان حاره ای تمامی فعالیت های دریایی ممنوع شود و تمهیدات لازم برای پیشگیری از  وقوع خسارت های احتمالی در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شهرستان زرآباد ادامه داد: بارش های حاره ای قابل تغییر و خیلی خطرناک هستند و‌ ممکن است خسارت جبران ناپذیری به همراه داشته باشند،پس همه مدیران بصورت میدانی پای کار باشند

 وی افزود:‌با توجه به احتمال بارندگی جهاد کشاورزی نسبت به اطلاع رسانی کشاورزان‌ و باغداران در خصوص انجام عملیات پیشگیرانه جهت جلوگیری از تخریب مزارع و باغات، جمع آوری ادوات و تجهیزات کشاورزی و همچنین اطلاع رسانی به دامداران جهت جمع آوری احشام سبک و سنگین از سطح باغات و مزارع اقدام کنند.

وی تصریح کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای نوار ساحلی (درک،بنگلوی،جد،کلات،درانگو و هومدان) با همکاری شیلات شهرستان نسبت به اطلاع رسانی مالکین شناورهای در خصوص وقوع بارندگی و مواج بودن دریا و خطرات احتمالی تردد در دریا، اطلاع رسانی فوری را در دستور کار خودشان قرار بدهند.

فرماندار زرآباد خاطرنشان کرد: در زمان بارندگی و یا پس از بارندگی مردم از رفتن به حریم رودخانه ها اجتناب کند تا شاهد اتفاقات ناگوار نباشیم.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول