اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

افزایش ظرفیت پذیرش دانش‌آموزان همدانی در مدارس شاهد

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: با دریافت مجوز دو مدرسه شاهد در همدان، ظرفیت پذیرش دانش‌آموزان در این مدارس افزایش یافت.

افزایش ظرفیت پذیرش دانش‌آموزان همدانی در مدارس شاهد

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمود نقوی صبح امروز در جمع خبرنگاران از افزایش ظرفیت پذیرش دانش‌آموزان در مدارس شاهد خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌های اداره شاهد و امور ایثارگران، دو مدرسه به ظرفیت مدارس شاهد اضافه شد که یکی مدرسه دخترانه متوسطه اول در ناحیه یک در خیابان باباطاهر، پشت مسجد میرزا داوود و دیگری مدرسه ابتدایی پسرانه در ناحیه دو در شهرک مدنی فاز ۳ است.

وی به فعالیت ۳۳ مدرسه شاهد در سطح استان شامل ۱۷ مدرسه دخترانه، ۱۶ مدرسه پسرانه و چهار مدرسه ایثارگران اشاره کرد و گفت: با پوشش ۱۰ هزار دانش‌آموز شاهد و ایثارگر و کسانی که شایسته تحصیل در این مدارس هستند، امروز شاهد موفقیت این بخش از جامعه دانش‌آموزی هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش همدان با اشاره به اینکه مدارس شاهد کانون اصلی توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در یک منطقه و شهر به شمار می‌آیند افزود: این مدارس در نگاه اول برای خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و بعد برای دانش‌آموزان با شرایط خاص راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه واحدهای مدارس شاهد کشور در سه مقطع تحصیلی دبستان، متوسطه اول و دوم از بین داوطلبان واجد شرایط سهمیه آزاد و ایثارگران دانش‌آموز می‌پذیرد عنوان کرد: در حال حاضر ثبت‌نام مدارس شاهد، پایه اول ابتدایی از ابتدای خرداد، پایه هفتم از ۲۱ خرداد تا ۱۰ تیرماه و پایه دهم از یکم تا ۲۰ تیرماه و همچنین ثبت نام پایه‌های میانی در هر سه دوره تحصیلی از تاریخ اول تا دهم مرداد ماه است.

نقوی بیان کرد: خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و سایر افراد متقاضی ثبت‌نام در مدارس شاهد می‌توانند در سامانه my.medu.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

پایان پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول