اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نواقص نقشه جامع علمی کشور رفع می‌شود

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: نواقص موجود در نقشه جامع علمی کشور با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده رفع می‌شود.

نواقص نقشه جامع علمی کشور رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز در نشست استاندار سمنان با نمایندگان ولی‌فقیه، رؤسا و اساتید دانشگاه‌های استان سمنان در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان اظهار کرد: پیشنهاد می‌شود هیأت اندیشه‌ورز شورای انقلاب فرهنگی در استان سمنان راه‌اندازی و در حوزه‌های مختلف بحث و تبادل‌نظر شود.

وی تصریح کرد: خوشبختانه امروزه جمهوری اسلامی ایران در حوزه پزشکی دارای بالاترین درجات علمی بوده و این امر باعث شده است تا در جهان زبانزد خاص و عام شود.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: سعی شده است تا نواقص موجود در نقشه جامع علمی کشور برطرف شود.

آمادگی برای ایجاد خوابگاه‌های متأهلی در سمنان

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این نشست گفت: بر اساس آمارهای اعلام‌شده، دانشگاه‌های استان سمنان در بحث ناآرامی‌های سال گذشته کمترین و پایین‌ترین درصد آمار تنش را بین دانشگاه‌های کشور داشته است که از تلاش همه عزیزان در برپایی نظم و آرامش تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: بر اساس اعلام وزارت کشور، کمیسیون دانشجویی استان سمنان در سال گذشته به‌عنوان بهترین کمیسیون دانشجویی کشور معرفی شد که نتایج آن ملموس است.

استاندار سمنان ادامه داد: خوشبختانه ارتباطات مناسبی بین استانداری و دستگاه‌های اجرایی سمنان با دانشگاه برقرار است.

هاشمی بیان کرد: در هفته گذشته دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان تفاهم‌نامه‌ای در بحث گردشگری سلامت با یکی از کشورها به امضا رساند.

وی تصریح کرد: استان سمنان با چالش آب و جمعیت مواجه بوده و لازم است مانند گذشته با همفکری همه عزیزان به‌ویژه دانشگاهیان و نخبگان، تلاش‌ها و راهکارهای مناسبی برای رفع این موانع ارائه و انجام شود.

استاندار سمنان گفت: این آمادگی را داریم تا اراضی لازم برای ایجاد خوابگاه‌های متأهلی را به دانشگاه‌های استان واگذار کنیم.

پایان پیام/74001/ن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول