اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

استاندار مازندران: پای کار مسؤولان انتظامی کشور در بحث عفاف و حجاب هستیم

استاندار مازندران گفت: در بحث عفاف و حجاب همکاری مناسبی با فرماندهی انتظامی در استان و پای کار مسؤولان انتظامی کشور در این زمینه هستیم.

استاندار مازندران: پای کار مسؤولان انتظامی کشور در بحث عفاف و حجاب هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید محمود حسینی‌پور عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان مازندران با حضور سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: سردار مرتضی میرزایی فرمانده سابق انتظامی مازندران سه سال پرتلاش را در استان مازندران پشت سرگذاشته و مدیریت موفق و خوبی را به جای گذاشتند.

وی با اشاره به خصوصیات جغرافیایی استان مازندران، گفت: سالانه جمعیت زیادی از نقاط کشور وارد استان می‌شوند و ۲۱ درصد کل جمعیت کشور با فاصله سه ساعت به این استان دسترسی دارند، حتی بخشی از این جمعیت در استان واحد مسکونی دوم دارند.

استاندار مازندران با تأکید بر تأمین امنیت در استان خاطر  نشان کرد: تعدادی از متهمان اغتشاشات اخیر کشور در این استان دستگیر شدند به همین دلیل امنیت پایدار برای این استان نیاز است.

حسینی‌پور با اشاره به مشکلات اعتباری که برای این استان وجود دارد، افزود: با امکانات محدود استانی خدمات ملی در مازندران ارائه می‌شود.

وی با اشاره به معارفه سردار حسن مفخمی‌شهرستانی فرمانده جدید انتظامی مازندران اضافه کرد: فرمانده جدید انتظامی مازندران با مسائل و مشکلات استان آشنایی کامل دارد اما از طرف سردار رادان فرماندهی انتظامی انتظار توجه ویژه‌ای داریم.

استاندار مازندران در پایان گفت: در بحث عفاف و حجاب همکاری مناسبی با فرماندهی انتظامی در استان و پای کار مسؤولان انتظامی کشور در این زمینه هستیم.

پایان پیام/ ۸۶۰۰۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول