اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی شهید هاشمی‌نژاد با ۳ تیم مطرح خارجی

نایب رئیس هیأت کشتی استان مازندران از حضور سه تیم مطرح خارجی در مسابقات بین‌المللی کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد خبر داد.

برگزاری مسابقات بین‌المللی کشتی شهید هاشمی‌نژاد با ۳ تیم مطرح خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، شهرام جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقه برگزاری جام شهید هاشمی نژاد به سال ۱۳۶۷ بر می‌گردد و این مسابقات هرساله و در قالب رقابت‌های بین المللی برگزار می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر نیز مسؤولان شهر بهشهر علاقه‌مندی خاصی برای برگزاری این مسابقات دارند، چراکه هم مورد استقبال تیم‌های خارجی و هم از سطح بسیار بالایی برخوردار است.

نایب رئیس هیأت کشتی مازندران تصریح کرد: امسال نیز سه تیم از کشورهای ارمنستان، گرجستان و داغستان روسیه به همراه نفراتی که به آن‌ها سهمیه داده شده و دو تیم از شهرستان بهشهر و استان مازندران در این مسابقات حضور خواهند یافت.

جعفری افزود: با توجه به اعلام محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، این مسابقات به نوعی انتخابی این تیم نیز محسوب می‌شود.

وی در مورد روند آماده سازی سالن و شرایط برگزاری مسابقات اظهار کرد: مسابقات طبق بخشنامه بر روی دو تشک و با استانداردهای روز اتحادیه جهانی کشتی از جمله جلوه‌های ویژه صوتی و بصری برگزار خواهد شد و هم اکنون سالن مسابقات در حال آماده سازی است.

نایب رئیس هیأت کشتی مازندران ادامه داد: در بحث اسکان نیز، تمهیدات لازم برای اسکان عوامل اجرایی، داوران، کشتی گیران و مهمانان خارجی اندیشیده شده است و هیچ مشکلی در امر برگزاری این مسابقات نداریم.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که حاصل تلاش مسؤولان شهرستان بهشهر و مازندران، برگزاری یک جام با شکوه در حد نام استان مازندران و کشتی آن و خروجی آن به مانند سال‌های پیش از این نفرات مطرح و عنوان‌دار جهان در سال‌های آینده باشد.

پایان پیام / ۸۶۰۵۹/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول