اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تاریخ انتخابات هیأت فوتبال تهران را تاج تعیین می‌کند

دبیر هیأت فوتبال استان تهران گفت: تاریخ انتخابات ریاست هیأت فوتبال استان تهران را رئیس فدراسیون فوتبال تعیین خواهد کرد.

تاریخ انتخابات هیأت فوتبال تهران را تاج تعیین می‌کند

عباس تیموری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد شرایط برگزاری انتخابات هیأت فوتبال استان تهران اظهار داشت: هیأت فوتبال استان مراحل اطلاع‌رسانی را طبق دستور نامه دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال انجام داد و یک هفته کاری هم نامزدها برای ثبت‌نام فرصت داشتند. در نهایت 23 نفر برای انتخابات ثبت‌نام کردند یک کمیسیون سه نفره برای انتخابات هیأت تهران تشکیل شد که در نهایت من، طهمورث حیدری رئیس هیأت امور استان‌های فوتبال و یک نماینده حقوقی که از سوی سرپرست هیأت فوتبال انتخاب و معرفی شود.

وی افزود: این کمیسیون سه نفره بررسی‌های اولیه را انجام داد و شرایط احراز مدیریتی را تعیین کردیم. فیلترهایی گذاشتیم اما در نهایت نام هر 23 نفر را برای انجام استعلام‌ها از نهادهای ذی‌صلاح ارسال کرده‌ایم. 

دبیر هیأت فوتبال استان تهران ادامه داد: در نهایت بعد از آنکه جواب استعلام‌ها بیاید ما آنها را به فدراسیون اعلام می‌کنیم و با دستور رئیس مجمع هیأت که ریاست محترم فدراسیون فوتبال است تاریخ برگزاری انتخابات هیأت به صورت رسمی به ما اعلام خواهد شد و ما هم برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال انجام خواهیم داد و بعد از آن هم یک هفته قبل اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

به گزارش فارس، حبیب الله شیرازی رئیس هیات فوتبال استان تهران بود که از سمت خود استعفا کرد و احمدرضا براتی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در حال حاضر سرپرست هیات فوتبال استان تهران است . در بین نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال افراد مختلفی از جمله حسین خبیری عضو هیات مدیره پرسپولیس، سهیل مهدی مدیر مسابقات سازمان لیگ، صادق درودگر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران حضور دارند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول