اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

ارسال 2 هزار پرونده تخلف در حوزه حمل و نقل به تعزیرات

معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان گفت: بیش از 2 هزار پرونده تخلف در حوزه حمل و نقل درون شهری و برون شهری کالا و مسافر به تعزیرات ارسال شد.

ارسال 2 هزار پرونده تخلف در حوزه حمل و نقل به تعزیرات

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از سازمان حمایت تولید‌کنندگان و مصرف‌کنندگان به اهم فعالیت‌ها و عملکرد ادارات کل صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور در بخش حمل و نقل درون شهری و برون شهری (کالا و مسافر) در سال گذشته اشاره و بیان داشت : طبق آمار ارائه شده طی سال 1401 ، توسط بازرسان ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان‌ها تعداد 67 هزار و 501 فقره بازرسی و نظارت از ناوگان حمل و نقل درون و برون شهری کالا و مسافر در سراسر کشور انجام شده است.

وی افزود: طی همین مدت از مجموع بازرسی های صورت گرفته، تعداد 2 هزار و 456 فقره پرونده تخلف در این دو بخش تشکیل که ارزش پرونده‌های متشکله بیش از 60 میلیارد ریال است. از این تعداد میزان تخلفات مربوط به شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل برون شهری کالا و مسافر طی مقطع زمانی یاد شده 13 میلیارد و 552 میلیون و 919 هزار و 233 ریال  و در بخش حمل و نقل درون شهری کالا و مسافر به میزان  46 میلیارد و 609 میلیون و 340 هزار و 963 ریال است که برای رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی استانها ارسال شده است. 

معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را از طریق مراجعه حضوری و یا انعکاس به تلفن ۱۲۴ ادارات کل صنعت ، معدن و تجارت استانها اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول