اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بورس

معرفی ابزار جدید انتقال پول با بانک‌های روسیه

رئیس شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران گفت:‌ در توافقی که با روسیه امضا کردیم امروز یک ابزار جدید برای انتقال پول بین ایران و روسیه رونمایی می‌شود.

معرفی ابزار جدید انتقال پول با بانک‌های روسیه

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی کشور (بورس، بانک و بیمه) امروز در محل نمایشگاه‌های تهران آغاز به کار کرد. در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه سیداحمدرضا علایی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران با بیان اهمیت معرفی ابزارهای مدرن در صنعت مالی کشور گفت: طی توافقاتی که با کشور روسیه داشته‌ایم امروز یک ابزار مالی جدید بعد از یکسال تلاش دوجانبه در این نمایشگاه برای انتقال پول بین فعالان اقتصادی دو کشور رونمایی می‌شود.

وی گفت: ابزار ضمانت‌نامه بانکی بین بانک پاسارگاد و ازبربانک روسیه و همچنین گشایش خط اعتباری داخلی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه رونمایی می‌شود که فعالان اقتصادی دو کشور می‌توانند با پول ملی خود اقدام به تجارت کنند.

به گفته رئیس شرکت نمایشگاه‌های ایران این نمایشگاه با رشد 200 درصدی در تعداد شرکت‌کنندگان نسبت به سال قبل امسال شاهد حضور 136 شرکت در رشته‌های بورس، بانک و بیمه است که البته تعداد غرفه‌های ایجاد شده به اندازه 260 شرکت است.

وی یکی از ویژگی‌های پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی کشور را معرفی فناوری‌های نوین در زمینه ابزارهای مالی و همچنین معرفی خلاقیت‌های متعدد و استارتاپ‌های جدید در زمینه تأمین مالی عنوان کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول