اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

جابه‌جایی بیش از ۲۳۰ هزار نفر در سالروز ارتحال حضرت امام (ره) با مترو

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: در سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی ، ۲۳۰هزار و ۶۹۶ نفر به‌صورت رایگان با مترو تهران و حومه جابه‌جا شدند.

جابه‌جایی بیش از ۲۳۰ هزار نفر در سالروز ارتحال حضرت امام (ره) با مترو

به گزارش فارس، مسعود درستی افزود: از اولین ساعات بهره برداری مترو در  روز یکشنبه ۱۴ خرداد ماه ۱۴۰۲ تا پایان مراسم، در تمامی ایستگاه‌های خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت  ۲۳۰هزار و ۶۹۶ مسافر به صورت رایگان از مترو استفاده کردند.

وی با اشاره به اینکه از  شامگاه روز شنبه (۱۳ خردادماه) سرویس‌دهی شبانه حرم تا حرم از ایستگاه شهر ری تا ایستگاه حرم مطهر امام خمینی (ره) با فاصله هر ۳۰ دقیقه یک قطار از ساعت ۲۲ تا ۵ صبح اجرا شد، گفت: در این مدت ۴۱۰۶ نفر از مترو استفاده کردند.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: به‌منظور رفاه حال شهروندان و زائران، فاصله حرکت قطارهای خط یک از ابتدای صبح تا پایان مراسم از ۷ دقیقه به ۵ دقیقه و فاصله حرکت قطارها در خطوط ۲ و ۴ از ۷ به ۶ دقیقه کاهش یافت.

درستی بابیان اینکه بیشترین آمار مسافری مربوط به خط یک بود، گفت:۹۱هزار و ۳۰۴ مسافر به‌صورت رایگان در این خط جابه‌جا شدند.

وی گفت: پس از پایان مراسم نیز به منظور تسریع در تردد شهروندان علاوه بر کاهش سرفاصله حرکت قطارها، پنج قطار فوق‌العاده اعزام شد تا تمام مسافران بتوانند به‌راحتی با مترو از حرم مطهر امام خمینی (ره) به مقاصد خود انتقال یابند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول