اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

با پلیس راه؛ از ترافیک جاده‌ها تا یکطرفه شدن چالوس و هراز

رئیس پلیس راه آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.

با پلیس راه؛ از ترافیک جاده‌ها تا یکطرفه شدن چالوس و هراز

سردار حسن مؤمنی رئیس پلیس راه کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در جاده چالوس سنگین و در محور هراز نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه  کشور تصریح کرد: با توجه به بار سنگین ترافیک در جاده چالوس، از ساعت ۹ صبح امروز در آزادراه تهران_ شمال تا محدوده مرزن آباد محدودیت تردد اعمال شده و از حدود ساعت ۱۲ جاده چالوس به سمت تهران یکطرفه خواهد شد.

سردار مؤمنی به مسافرانی که برای بازگشت قصد تردد در جاده هراز دارند توصیه کرد از محور فیروزکوه تردد کنند.

وی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که آیا یکطرفه شدن جاده هراز نیز در دستور کار است اعلام کرد: اگر ترافیک در محور هراز نیز سنگین شود پیش بینی می‌شود از ساعت ۱۴ در این محور نیز محدودیت تردد اعمال شده و در ادامه از آب‌اسک به سمت تهران یکطرفه شود.

وی وضعیت تردد در سایر جاده ها را پرحجم و روان ارزیابی کرد و از رانندگان درخواست کرد: با توجه به ترافیک موجود در جاده‌ها از عجله و شتاب پرهیز کنند.

 سردار مؤمنی خاطرنشان کرد: بیشترین آمار تصادفات فوتی در طول هفته در روزهای جمعه به وقوع می پیوندد بنابراین از دارندگان درخواست داریم که از سرعت و سبقت غیر مجاز، عدم توجه به جلو و رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی پرهیز کنند.

 پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول