اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

آخرین وضعیت امنیتی و انتظامی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام

فرمانده انتظامی پایتخت، آخرین وضعیت انتظامی، امنیتی و ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) را تشریح کرد.

آخرین وضعیت امنیتی و انتظامی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام

سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی پایتخت در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت امنیتی، ترافیکی و انتظامی مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار داشت: با تشکیل قرارگاه انتظامی، امنیتی و ترافیکی روح‌الله در مجموعه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و بهره‌مندی از پایگاه‌های فرعی زیر مجموعه این قرارگاه، مأموران پلیس پایتخت با توجه به برنامه‌ریزی و تمهیدات پیش‌بینی شده در راستای اجرای کامل طرح‌های ترافیکی، انتظامی و امنیتی حضور فعال دارند.

 فرمانده انتظامی پایتخت از استقرار کامل مأموران پلیس پایتخت در معابر منتهی به مرقد مطهر حضرت امام خبر داد و گفت: خوشبختانه با تدابیر پیش‌بینی شده و برنامه‌ریزی‌های انجام شده و استقرار کامل مأموران تاکنون هیچ گونه مشکل و مسأله انتظامی و امنیتی گزارش نشده است.

 سردار محمدیان از استقرار کامل مأموران پلیس پایتخت در راستای تأمین نظم و انضباط و تسهیل در تردد زائران مراسم سالگرد ارتحال امام در معابر منتهی به مرقد مطهر خبر داد و گفت: همه مأموران پلیس تا خروج کامل زائران از مرقد امام و عادی شدن وضعیت ترافیک در آماده‌باش کامل بوده و در معابر منتهی به حرم مطهر حضرت امام حضور فعال خواهند داشت.

 گفتنی است کلیه پلیس‌های تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از جمله پلیس راهور، پلیس راه، پلیس پیشگیری، یگان امداد، یگان ویژه، پلیس آگاهی، پلیس فتا در کنار سایر نیروهای کمکی و امدادی در حال خدمت‌رسانی به زائران مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول