اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

ترافیک نیمه‌سنگین بازگشت زائران مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام درخروجی‌های تهران

رئیس پلیس راه کشور از ترافیک نیمه سنگین در اکثر محورهای خروجی تهران با توجه به پایان مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خبر داد.

ترافیک نیمه‌سنگین بازگشت زائران مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام درخروجی‌های تهران

سردار حسن مؤمنی رئیس پلیس راه راهور کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در حوزه آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به اتمام مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام با بار بازگشت زائران مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام به استان‌های مبدأ مواجه هستیم.

 رئیس پلیس راه کشور تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در اتوبان تهران_ قم نیمه سنگین گزارش شده است.

وی وضعیت ترافیکی در محورهای خروجی تهران را با توجه به آغاز بار بازگشت زائران مراسم سالگرد به استان‌های مبدأ نیمه سنگین دانست و گفت: علاوه بر ترافیک نیمه سنگین که در اتوبان تهران_قم شاهد هستیم در محورهای خروجی تهران به سمت استان‌های شمالی ترافیک پرحجم و در جاده چالوس ترافیک نیمه سنگین را شاهد هستیم.

 رئیس پلیس راه کشور در پاسخ به دیگر پرسش فارس درخصوص وقوع تصادف یا حادثه برای کاروان‌های زائران اعلام کرد: خوشبختانه با مدیریت پلیس راه و راهور و همکاری رانندگان و مسؤولان کاروان‌ها از دیروز که با ورود کاروان‌های زائران به سمت مرقد مطهر حضرت امام مواجه بودیم تا این لحظه؛ هیچ گونه حادثه و تصادفی رخ نداده است اگر چه باید گفت که گشتی‌های پلیس راهور از مبدأ استان ها تا مرقد امام، اتوبوس‌های کاروان‌ها را اسکورت کرده و در بازگشت نیز آنها را همراهی می‌کنند.

 وی از استقرار و آمادگی کامل ماموران پلیس راه در راستای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد هموطنان خبر داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول