اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ادامه عملیات ترمیمی در مناطق سیل‌زده مازندران

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به تداوم عملیات ترمیمی سردهنه‌های کشاورزی، گفت: ترمیمی سردهنه‌های کشاورزی در مناطق کوهستانی استان تا فردا ادامه دارد.

ادامه عملیات ترمیمی در مناطق سیل‌زده مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران درباره آخرین وضعیت سیلاب در مناطق کوهستانی سوادکوه، نکا و کیاسر، اظهار کرد: تمامی راه‌های روستایی که مسدود شده بود، بازگشایی شد و دسترسی برای مردم فراهم شد.

وی با بیان اینکه براثر وقوع سیلاب سردهنه‌های زراعی دچار خسارت شد، افزود: در همین زمینه ۳۵ سردهنه در چالوی کیاسر، ۱۶ سردهنه در سوادکوه و ۶ سردهنه در نکا تخریب شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه بیشتر سردهنه‌ها در منطقه چالوی کیاسر است، تصریح کرد: باتوجه به فصل کشاورزی و نشای اراضی تلاش‌مان بر این است هرچه سریع‌تر این سردهنه‌ها ترمیم شود.

محمدی با اعلام اینکه همکاران ما درحال انجام عملیات ترمیم سردهنه‌های زراعی هستند، اظهار کرد: از ۳۵ سردهنه در منطقه چالو، ۱۱ سردهنه ترمیم شد و عملیات ترمیم در منطقه تا فردا ادامه دارد.

وی ادامه داد: عملیات ترمیمی سردهنه‌ها در منطقه خطیرکوه سوادکوه و بنداربن و قاجارخیل نکا در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر ارزیابی خسارت دقیق سیل، گفت: میزان دقیق خسارت‌ها هنوز به‌صورت دقیق برآورد نشده است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول