اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری عاملان ضرب و جرح در وحیدیه شهریار

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری عوامل ضرب و جرح در وحیدیه شهریار خبر داد.

دستگیری عاملان ضرب و جرح در وحیدیه شهریار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سرهنگ حسین معصوم زاده رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: نیمه های شب 21 آذر ماه سال قبل، تعدادی اوباش به صورت دسته جمعی با در دست داشتن قمه و چاقو به یک واحد صنفی در محله وحیدیه شهرستان شهریار حمله ور و علاوه بر تخریب اموال واحد صنفی با ضربات سلاح سرد منجر به ضرب و جرح و آسیب بدنی تعداد دو نفر از شکات شده و پس از ارتکاب جرم از محل متواری می شوند.

وی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شدت اوباشگری و تخریب اموال شاکیان و سلب آسایش عمومی شهروندان، با ارجاع پرونده به پلیس امنیت عمومی بررسی جدی آن آغاز شد و بررسی دوربین های مداربسته، اخذ اظهارات شکات، تحقیقات و بررسی های محلی، هویت ضاربان مورد شناسائی قرار گرفت.

سرهنگ معصوم زاده تصریح کرد: متهمان از اوباش سابقه دار بودند و در دو عملیات جداگانه در شهرستان های شهریار و رباط کریم دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم ردیف اول، 23ساله، ساکن رباط کریم و دارای چند سابقه کیفری از قبیل ایراد ضرب و جرح عمدی با چاقو و سرقت مقرون به آزار بود و با قرار وثیقه 10 میلیارد ریالی روانه زندان شد.

وی گفت: متهم ردیف دوم 30 ساله ـ شغل آزاد، ساکن رباط کریم و دارای چند سابقه کیفری از قبیل شرب خمر، سرقت، کیف قاپی بود و با قرار وثیقه 7 میلیارد ریالی روانه زندان شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول