اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فرماندار سابق گرگان: خودم را سرباز نظام دانسته و آماده همکاری با فرماندار جدید هستم

فرماندار سابق گرگان گفت: من خودم را سرباز این نظام می‌دانم و هر جایی که باشم خود را موظف می‌دانم که مجاهدانه تلاش کنم.

فرماندار سابق گرگان: خودم را سرباز نظام دانسته و آماده همکاری با فرماندار جدید هستم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی پایین‌محلی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندار گرگان، اظهار کرد: امروز در گام دوم انقلاب مرحله خودسازی و تمدن سازی است و مدیران در رده‌های مختلف باید برای خدمت به مردم بکوشند تا چالش‌ها را برطرف کنند.

وی ادامه داد: خوشحالم که در دولت سیزدهم که از دل مردم است توفیق خدمت داشتم و اکنون که بنا به دلایلی ادامه خدمت برایم میسر نیست آرزو دارم فرماندار جدید نیز در این عرصه موفق باشند.

فرماندار سابق گرگان خاطرنشان کرد: از استاندار گلستان، از معاونان ایشان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی طلب حلالیت دارم و ادامه خدمت را به برادری اخلاق‌مدار، متدین و دوست‌داشتنی می‌سپارم.

پایین‌محلی گفت: از خداوند متعال می‌خواهم که در دوران مسوولیتم کوتاهی من را بر من ببخشند و از تمام همکارانم به ویژه استاندار محترم گلستان بخاطر حسن اعتماد و حمایت‌هایشان سپاسگزارم.

وی اضافه کرد: من خودم را سرباز این نظام می‌دانم و هر جایی که باشم خود را موظف می‌دانم که مجاهدانه تلاش کنم.

فرماندار سابق گرگان بیان کرد: در فضای مجازی گفته شد که من بیمار هستم و یا در شرایط بازنشستگی قرار دارم که هیچکدام از این‌ها دلیل استعفایم نبود بلکه احساس کردم بیش از این نمی‌توانم مفید باشم.

پایین‌محلی بیان کرد: بیشتر مشکل از من بود که نتوانستم از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنم و به همین خاطر تشخیص دادم فرصت را به فردی بدهم که بتواند مفیدتر و موثرتر باشد.

وی اضافه کرد: نمی‌خواستم به مردم شهر گرگان خیانت کنم و این فرصت را در شرایطی اشتغال کنم که نتوانم موثر باشم و تشخیص دادم کنار بروم تا فردی موثرتر پای به عرصه میدان بگذارد.

فرماندار سابق گرگان تصریح کرد: از آغاز دوران مسوولیتم در فرمانداری گرگان با هدفمندی یارانه‌ها روبرو شدیم، پس از آن با مشکلات آرد و نان و پس از آن ۱۰۰ روز با ناآرامی‌ها روبرو بودیم که از روز اول با تمام توان سعی کردیم به گونه‌ای عمل کنیم که هیچ کسی دچار مشکل نشود.

پایین‌محلی گفت: این نشان می‌داد با همدلی و وحدت و مجموعه مدیریتی در شهرستان و استان می‌توان اتفاقات بزرگ رقم زد و در موضوع ناآرامی‌ها از خودگذشتگی‌ها و فداکاری‌هایی را دیدیم که قطعا در تاریخ ماندگار خواهد شد.

وی گفت: من از تمام مدیران شهرستان تقدیر می‌کنم که همیشه سعی کردند که کنار ما باشند و با وحدت و یکپارچیگی خوب به مردم خدمت کنیم.

فرماندار سابق گرگان تاکید کرد: من آقای نادری را در عرصه مدیریتی بهتر از خودم می‌بینم و حاضرم به ایشان به عنوان فرماندار جدید کمک کنم چون معتقدم که مدیران در چالش‌ها بزرگ می‌شوند و مدیران قدرتمند از دل چالش‌ها بیرون می‌آیند و انشاالله با این مشکلات به گونه‌ای مواجه شویم که تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

پایین‌‌محلی گفت: امیدوارم مردم شهرستان گرگان نیز از ما راضی بوده باشند و برای فرماندار جدید آرزوی موفقیت دارم.

گفتنی است، در این مراسم «اسماعیل نادری» به عنوان سرپرست فرمانداری گرگان منصوب شد.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول