اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

تشدید بازرسی‌های مشترک در بازار همدان

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان از تشدید بازرسی‌های مشترک خبر داد و گفت: اولویت بازرسی‌ها در بازار کالاهای اساسی از بازار مرغ و گوشت تا نانوایی‌ها، میوه فروشی‌ها، هتل و رستوران‌ها انجام می‌شود‌.

تشدید بازرسی‌های مشترک در بازار همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، اسداله ربانی‌مهر  ظهر امروز در جمع خبرنگاران در جلسه اقدام مشترک تنظیم بازار شهرستان همدان ضمن تاکید بر تشدید طرح نظارت و بازرسی از بازار اظهار کرد: ️در چند ماه اخیر بازرسی‌های مشترک از بازار همدان چند برابر شده است.

وی با اشاره به اینکه اداره کل تعزیرات استان به حوزه بازار و اصناف ورود خوبی داشته که قابل تقدیر است افزود: اولویت بازرسی‌ها در بازار کالاهای اساسی از بازار مرغ و گوشت تا نانوایی‌ها، میوه‌فروشی‌ها، هتل و رستوران‌ها انجام می‌شود‌.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری همدان خاطرنشان کرد: تقویت نظارت‌ها کمک بزرگی به تثبیت قیمت و جلوگیری از فعالیت بعضی  دلالان و واسطه‌گران در بازار است.

وی با تاکید بر اینکه ️اجرای طرح خالص‌فروشی‌ شیرینی در قنادی‌ها با هدف خدمت بیشتر به مردم و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و همه شهروندان است ادامه داد: در صورت مشاهده تخلف دستگاه‌های نظارتی برخورد قانونی می‌کنند.

ربانی‌مهر یادآور شد: براساس طرح خالص‌فروشی، باید هزینه جعبه شیرینی با هر وزن و اندازه به صورت جدا محاسبه شود.

پایان پیام/۸۹۰۳۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول