اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش کاپیتان ایران برای ماندن یا رفتن از فاینورد

کاپیتان تیم ملی کشورمان درباره آینده اش با باشگاه فاینورد صحبت کرد.

واکنش کاپیتان ایران برای ماندن یا رفتن از فاینورد

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی کشورمان در تابستان 2021 راهی فاینورد شد. ستاره ایرانی در اولین فصل حضور در لیگ هلند نتوانست عملکرد چندان خوبی نداشت اما در فصل دومش موفق شد با این تیم قهرمان لیگ برتر هلند شود.

جهانبخش در مصاحبه با نشریه «تلگراف» هلند، گفت: در مدت حضورم در شهر روتردام متوجه شدم که فوتبال جایگاه متفاوتی دارد. در فصل اول حضورم در فاینورد این جو را احساس کردم. فراز و نشیب های زیادی در اولین فصل حضورم در فاینورد تجربه کردم.

هافبک ایرانی درباره اینکه قراردادش تمدید می شود یا نه، گفت: هنوز در این زمینه صحبتی با باشگاه نداشتم. من در اینجا احساس می کنم در خانه خودم هستم و این برای من اهمیت زیادی دارد. با هواداران فاینورد دو سال خوب را پشت سرگذاشتیم. ما به دنبال جام های بیشتری هستیم.

کاپیتان ایران در پایان، گفت: من از الان منتظر شروع لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده هستیم چون در این مسابقات تا الان شرکت نکردم. اگر آینده ام به من بستگی دارد دلایل زیادی دارم تا با فاینورد بمانم. همه چیز اینجا خوب است ولی در فوتبال هیچ چیزی قابل پیش بینی نیست.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول