اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

برنامه ریزی کانون‌های فرهنگی البرز برای تعطیلات تابستان

رییس کانون‌های فرهنگی استان البرز از برگزاری کلاس‌های متنوع آموزشی ویژه جوانان نوجوانان برای ایام تعطیلات تابستان خبر داد ‌.

برنامه ریزی کانون‌های فرهنگی البرز برای تعطیلات تابستان

علیرضا عبادالهی، رییس کانون‌های فرهنگی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: یکی از اهداف کانون.های فرهنگی توانمندسازی نوجوانان و جوانان در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی است و تابستان هم فرصت خوبی برای ارایه آموزش‌های مرتبط با توجه به تعطیلی‌های مدارس و دانشگاه‌ها است.

وی افزود: وجود ۳۶۳کانون فرهنگی در استان البرز امکان برگزاری دوره‌های مختلف تابستانی را در پراکنش توزیعی کل استان به ما می‌دهد.

رییس کانون های فرهنگی استان البرز ادامه داد:کلاس‌های آموزشی، تربیتی، معرفتی، مهدویت، سوادمالی و سوادرسانه از جمله دوره.های است که برای تابستان توسط کانون‌ها اجرا خواهد شد.

عباداللهی در رابطه با پراکنش کانون‌ها و اهمیت شهرستان‌های استان البرز اشاره کرد: به ۲۵ کانون در شهرستان فردیس، ۱۰کانون نظرآباد، ۵کانون طالقان، ۵ کانون ساوجبلاغ و مابقی کانون‌ها در شهرستان کرج فعال هستند.

این مقام مسؤول با اشاره به برنامه های فعلی کانون‌ها، گفت: برگزاری طرح سفیر توسط کانون تنهادمسیرذآرامش برای تربیت مربی ازدواج، سوادرسانه ای کانون سفیر، طرح سوادعاطفی کانون حکیم نظرآباد، سوادمالی کانون حکیم کرج، فن بیان کانون رسا فردیس،دوره‌های هدایت تحصیلی کانون اسرا‌ از جمله کارهای است که توسط کانون‌ها در حال برگزاری است. 

وی در پایان از تمام نوجوانان و جوانان دعوت کرد با مراجعه به کانون‌های فرهنگی سطح استان از این امکانات استفاده کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول