اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

کشف و ضبط محموله کبک وحشی از شکارچیان غیر مجاز

رئیس اداره محیط‌زیست شهرستان بهارستان گفت: ۱۸ قطعه کبک وحشی با هماهنگی مراجع قضائی در روستای اورین کشف و ضبط شد.

کشف و ضبط محموله کبک وحشی  از شکارچیان غیر مجاز

 به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، محمد علی جودکی رئیس اداره محیط‌زیست شهرستان بهارستان گفت: پس از دریافت گزارش شهروندان، مبنی بر نگهداری تعدادی پرنده وحشی در یک منزل مسکونی واقع در روستای اورین، مأموران اجرایی این اداره موضوع را در دستور کار بررسی قرار داده و پس از اطمینان از صحت گزارش واصله، با هماهنگی دادستان بهارستان و دریافت حکم ورود، به همراه مأموران نیروی انتظامی، سریعاً به محل اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: پس از حضور در محل و بازرسی صورت گرفته، ۱۸ قطعه کبک وحشی به همراه ۵ عدد قفس چوبی در این منزل کشف و ضبط شد و به مرکز نگهداری پارک پردیسان تحویل داده شده تا پس از اطمینان از سلامت و قابلیت پرواز، این کبک ها به دامان طبیعت بازگردند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: پس از تنظیم صورتجلسه، پرونده متخلفین برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارجاع و تا حصول نتیجه توسط این اداره پیگیری‌های لازم صورت خواهد پذیرفت.

وی در پایان تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشابه و هرگونه تخلف زیست محیطی می توانند از طریق سامانه ۱۵۴۰ و یا از طریق شماره تماس ۰۲۱۵۶۷۵۱۷۶۱ موضوع را به این اداره گزارش دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول