اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

ادامه اعتراضات به رسوایی اخلاقی رئیس فدراسیون کشتی هند/تعلیق در انتظار کشور ۷۲ ملت

در پی بازداشت کشتی‌گیران مدال‌آور هندی، اتحادیه جهانی این کشور را تهدید به تعلیق کرد.

ادامه اعتراضات به رسوایی اخلاقی رئیس فدراسیون کشتی هند/تعلیق در انتظار کشور ۷۲ ملت

به گزارش خبرگزاری فارس، به دنبال اعتراضات شدید کشتی‌گیران هندی به خاطر آزار و اذیت جنسی رئیس فدراسیون کشتی این کشور و بازداشت ۲ مدال‌آور المپیک، اتحادیه جهانی کشتی در بیانیه‌ای به این اتفاقات واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: چند ماه است که اتحادیه جهانی کشتی با نگرانی شدید وضعیت هند را که در آن کشتی‌گیران به اتهام آزار و اذیت رئیس فدراسیون کشتی اعتراض می‌کنند، دنبال کرده است. توجه داشته باشید که رئیس فدراسیون کشتی هند در مراحل اولیه کنار گذاشته شده و در حال حاضر مسئول نیست.

اتفاقات این روزها بسیار نگران‌کننده است چرا که کشتی‌گیران به دلیل اعتراض توسط پلیس دستگیر و بازداشت شدند. اتحادیه جهانی کشتی بازداشت کشتی‌گیران و این نوع رفتار را به شدت محکوم می‌کند. این اتحادیه از مقامات هند درخواست دارد تحقیقات کامل و بی‌طرفانه در مورد این اتهامات صورت گیرد. 

در نهایت اتحادیه جهانی اطلاعات بیشتری در مورد مجمع عمومی انتخابات بعدی از کمیته المپیک هند و کمیته موقت فدراسیون کشتی درخواست خواهد کرد. مهلت ۴۵ روزه‌ای که ابتدا برای برگزاری این مجمع انتخابی تعیین شده باید رعایت شود. در صورت عدم انجام این کار ممکن است اتحادیه جهانی فدراسیون هند را تعلیق و در نتیجه ورزشکاران را مجبور به رقابت با پرچم بی طرف کند. 

به دلیل رسوایی اخلاقی رئیس فدراسیون کشتی هند، میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا از این کشور گرفته شد. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول