اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

جاده‌های شمال به پیشواز ترافیک رفت

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ترافیکی پرحجم در جاده‌های شمال، گفت: امروز و فردا محورهای هراز و کندوان از مسیر تهران به شمال یک‌طرفه می‌شود.

جاده‌های شمال به پیشواز ترافیک رفت

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران درباره وضعیت محورهای استان اظهار کرد: تردد خودروها در محورهای شمال به‌صورت پرحجم شد و انتظار داریم طی ساعات آینده بر حجم ترافیک افزوده شود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی از محور هراز، گفت: ممنوعیت تردد کامیون و کامیونت نیز از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ طی روزهای آینده در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: امروز در صورت ترافیک سنگین محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان به‌صورت مقطعی یک‌طرفه می‌شود و این محدودیت فردا هم با توجه به حجم ترافیک اعمال خواهد شد.

جهان‌تاب به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت همچنان از محور کندوان، تصریح کرد: آمد و شد خودروها از ساعت ۱۲ امروز از محدوده مرزن‌آباد مسدود شده و از ساعت ۱۵ امروز از مسیر کرج به سمت شمال یک‌طرفه خواهد بود.

وی یادآور شد: آمد و شد خودروها از ساعت ۹ فردا از محدوده مرزن‌آباد مسدود شده و از ساعت ۱۲ تا ۲۲ همان روز از مسیر کرج به سمت شمال یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس راه مازندران با تاکید بر پرهیز از عجله و شتاب بی‌مورد در تردد، خاطرنشان کرد: احتمال رانش در محورهای کوهستانی متصور است که ضرورت دارد رانندگان از توقف در مسیرهای کوهستانی پرهیز کنند.

جهان‌تاب گفت: بحث بستن کمربند ایمنی تنها برای راننده نیست بلکه همه سرنشینان خودرو نسبت به این مهم توجه کنند تا سلامت آنان تضمین شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول