اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

انتقاد نماینده مجلس از بلاتکلیف ماندن پروژه درمانی شهر جدیدمهستان

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ گفت: پروژه بیمارستانی شهر جدید مهستان پس از گذشت سال‌ها پیگیری همچنان بلاتکلیف است.

انتقاد نماینده مجلس از بلاتکلیف ماندن پروژه درمانی شهر جدیدمهستان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، گفت: شاخص‌های استان ملی دیده شود چرا که سرانه‌های البرز غیر برخوردار است.

حدادی با بیان اینکه بیمارستان شهرجدید مهستان پس از ۲ سال پیگیری و جمع بندی وزارت بهداشت که منجر به واگذاری پروژه به برنامه بودجه شد همچنان بلاتکلیف مانده است، اضافه کرد: این امر موجب شده تا بار سنگین کمبود زیرساخت‌ها در این شهر جدید احساس شود.

وی با بیان اینکه بخش عمده بار مسکن ملی بر دوش شهر جدید مهستان است، ادامه داد: تخصیص آب شرب، ۲۵ میلیون مترمعکب برای ساوجبلاغ و طالقان هنوز انجام نشده و باتوجه به فصل گرما و کمبود آب تاکید داریم این امر هرچه زودتر به نتیجه برسد.

این نماینده مجلس در ادامه به پروژه‌های ملی مهم حوزه‌های انتخابیه خود اشاره کرد و یادآور شد: در سفر ریاست جمهوری ۲۰۰ میلیارد تومان برای تأمین پروژه تونل راه طالقان مصوب شد، ولی امروز شاهدیم که روند اجرای این پروژه پیشرفت خوبی نداشته است.

حدادی در بخش دیگری به ظرفیت‌های کشاورزی حوزه‌های انتخابیه اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات ما در این حوزه کمبود آب برای آبیاری اراضی کشاورزی است.

وی در ادامه نسبت به اختیارات محدود ‌‌‌‌‌‌بانک‌های البرز انتقاد کرد و افزود: همچنین انتظار داریم جذب نیروهای بومی در ادارات و مراکز خدمات رسان شهرستان‌های چهارباغ و طالقان به واسطه نوپا بودن این شهرستان‌ها فراهم شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول