اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

آصفری: با موشک‌های خرمشهر و زلزال به هر تهدیدی علیه کشورمان پاسخ می‌دهیم

عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفت: هر کشوری که علیه ما تهدیدی داشته باشد و یا زمینش را برای اقدامات خصمانه علیه کشورمان در اختیار دشمنان ما قرار دهد، با موشک‌های خرمشهر و زلزال به این قبیل اقداماتش پاسخ خواهیم داد.

آصفری: با موشک‌های خرمشهر و زلزال به هر تهدیدی علیه کشورمان پاسخ می‌دهیم

محمد حسن آصفری، عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به رونمایی از موشک خرمشهر گفت: امروز توانمندی نیروهای مسلح ما بومی شده و امروز موشک‌هایی توسط نیروهای مسلح ما تولید می‌شود که رادارگریز هستند و هیچ راداری نمی‌تواند این موشک‌ها را ردیابی کند.

وی افزود: با توجه به برد بیش از 2000 کیلومتری که موشک خرمشهر دارد، اگر پایگاه آمریکایی‌ و صهیونیستی تهدیدی علیه کشور ما داشته باشند، به تهدید آنها پاسخ خواهد داد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: ساخت و تولید موشک خرمشهر نشان‌دهنده توانمندی بومی نیروهای مسلح ما است که البته ما از توانمندی‌های نیروهای مسلح‌مان در حوزه ساخت موشک و دستاوردهای آنها در این حوزه با هدف بازدارندگی استفاده می‌کنیم.

آصفری خاطرنشان کرد: تا زمانی که کشوری علیه جمهوری اسلامی ایران تهدیدی نباشد، ما از توانمندی موشکی‌مان علیه آن کشور استفاده نمی‌کنیم، اما هر کشوری بخواهد تهدیدی برای جمهوری اسلامی باشد و هر کشوری بخواهد زمینش را در اختیار دشمنان ما قرار دهد تا اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهد، مطمئنا موشک‌های نقطه‌زن و رادارگریز خرمشهر زلزال و... به اقدامات آنها پاسخ خواهیم داد.

به گزارش فارس، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اخیرا از موشک خرمشهر با برد بیش از 2 هزار کیلومتر و قابلیت رادارگریزی رونمایی کرده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول