اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

دستگیری عامل دخیل در شهادت «شهید الله‌دادی » در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از عملیات غافلگیرانه پلیس شهرستان رودبارجنوب منجر به انهدام باند اشرار و دستگیری عامل دخیل در شهادت شهید محمدامین الله‌دادی خبر داد.

دستگیری عامل دخیل در شهادت «شهید الله‌دادی »  در کرمان

   به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان رودبارجنوب همزمان با طرح اخیر ارتقاء امنیت اجتماعی و جمع‌آوری سلاح‌های ممنوعه، با همکاری اطلاعاتی پلیس استان آذربایجان شرقی از حضور اعضای یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر در یکی از نقاط این شهر مطلع شدند.

 وی افزود: در این راستا ماموران با تشکیل چند تیم و حضور ضربتی در محدوده منزل مورد نظر موفق شدند طی یک عملیات غافلگیرانه چهار فرد مسلح را دستگیر و از این محل دو قبضه سلاح ممنوعه به همراه تعدادی خشاب و مهمات و مقداری مواد مخدر کشف کنند.

 فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به کشف دو دستگاه خودروی پژو از این منزل که یکی از آنها دارای سابقه سرقت از تهران بزرگ بود، تصریح کرد: در بررسی‌های بعدی نیز مشخص شد یکی از این دستگیرشدگان در به شهادت رساندن شهید محمدامین الله‌دادی از کارکنان یگان تکاوری۱۱۵ زهکلوت در سال۱۳۹۸ دخیل بوده است که در سایه عنایات خاصه الهی طی این عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

به گزارش فارس، شهید الله دادی در تاریخ ۱۵ خرداد سال ۱۳۹۸ در درگیری با اشرار در روستای پنگ شهرستان زهکلوت به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول