اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

نخبه بسیجی کهگیلویه و بویراحمدی سردبیر مجله معتبر سوییس شد

نخبه بسیجی کهگیلویه و بویراحمدی سردبیر مجله معتبر علمی در کشور سوییس شد.

نخبه بسیجی کهگیلویه و بویراحمدی سردبیر مجله معتبر سوییس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج نخبه کهگیلویه و بویراحمدی و عضو فعال سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه فتح استان، دکتر مسلم بهمن کار بعنوان سردبیر مجله Frontier in sustainable food System (Genetically Modified Crops and Sustainablity) کشور سوییس انتصاب شد.

به گزارش فارس دکتر بهمن کار، عضو هیات علمی سازمان تات و از اعضای فعال سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد که هم اکنون در استان خوزستان مشغول خدمت است، بعنوان سردبیر مجله معتبر Q1 کشور سوییس انتصاب شد.

 دکتر بهمن کار در این خصوص می‌گوید که ایمپکت فاکتور (Frontier in sustainable food System) 5.005 بوده و بخشی از مجله که سردبیری آن به ایشان واگذار شده Genetically Modified Crops and Sustainablity است که پذیرش مقالات مرتبط با مهندسی ژنتیک گیاهان و ایمنی زیستی آن در اولویت چاپ آن قرار داده ایم.

دکتر بهمن کار در مورد این مجله اظهار نکرد: مجلاتی که از رنکینگ Q1 دارند، از اعتبار علمی بسیار بالایی برخوردارند و بسیاری از پژوهشگران، دانشمندان و اساتید دانشگاهها و دانشجویان در تلاش هستند که بتوانند نتایج تحقیقات خود را در چنین مجلاتی چاپ کنند.

وی افزود: تعلق گرفتن شاخص Q1 به مجلات نشان از امتیاز بالای آن مجله دارد و دانشجویان برای اپلای از دانشگاههای معتبر باید این شاخص را از آن مقاله خود کنند.

گفتنی است پژوهشگرانی از دانشگاه تهران و پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و همچنین دو تن از پژوهشگران خارجی از کشورهای نیوزیلند و هندوستان، نیز بعنوان همکاران وی در شورای سردبیری این مجله معتبر مشارکت دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول