اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آتش سوزی در بیشه‌زارهای دزفول مهار شد

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دزفول گفت: آتش سوزی در بیشه زارهای زاویه مشعلی دزفول با حضور به موقع نیروهای منابع طبیعی و اهالی منطقه مهار شد.

آتش سوزی در بیشه‌زارهای دزفول مهار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد شفیعی زاده رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دزفول امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شب گذشته طی گزارش تلفنی همیاران طبیعت یک مورد آتش سوزی در بیشه زارهای زاویه مشعلی گزارش شد.

وی افزود: این آتش سوزی با همکاری مسوولانه اهالی روستای زاویه مشعلی و حضور به موقع نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان دزفول مهار شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دزفول گفت: با وجود اینکه آتش در مناطق دور از دسترس بود و امکان نزدیک شدن ماشین آتش نشانی به محل آتش سوزی وجود نداشت، در ساعات ابتدایی و پیش از سرایت آتش به بخش‌های دیگر بیشه مهار و خنک سازی شدـ

وی ادامه داد: درصورت مشاهده هرگونه آتش سوزی در مراتع، جنگل‌ها و بیشه زارها مراتب را در اسرع وقت به سامانه ۱۵۰۴ یا ۱۳۹ اعلام کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول