اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهیدالله‌یار کیانی: جهاد را از یاد نبرید

شهیدالله‌یار کیانی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است جبهه و جنگ را ترک نکنید و مسئله جهاد که از مهمترین واجبات است را از یاد نبرید.

شهیدالله‌یار کیانی: جهاد را از یاد نبرید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

«شهید»... همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه.

عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند.

حالا می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

۴۰۶۶/ تبرک لحظاتمان با شهیدالله‌یار کیانی

بسم الله الرحمن الرحیم

و الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص 

خداوند دوست دارد کسانی را که در راهش می‌جنگند با صف‌های منظم و قامت‌های فولادین و استوار.

این بنده حقیر اول وصیتم به مردم حزب‌الله و شهیدپرورمان است که امام امت را تنها نگذارید و به رهنمودهای ایشان صددرصد عمل کنید چون این امام بزرگوار خیلی حق گردن ما دارد و او بود که ما را به این سعادت دعوت کرد.

وصیت دیگرم به برادران حزب‌الله و مسلمان این است که جبهه و جنگ را ترک نکنید و مسئله جهاد که از مهمترین واجبات است را از یاد نبرید که امام امت می‌فرماید وقاتلوهم تحتی لا ئکون فتنه: بجنگید تا وقتی که فتنه از روی زمین محو شود.

و آخرین وصیتم به خانواده‌مان است که قوانین اسلام را مو به مو اجرا کنید در شهادت من هیچگونه ناراحتی به خود راه ندهید چون من را راهی را انتخاب کرده‌ام که سعادتم در آن بوده است.

پدر و مادر بزرگوارم شما خیلی حق بر گردن من دارید انشاءالله مرا حلال کنید.

و از خواهران و برادرم نیز خواهش دارم اخلاق اسلامی را رعایت کنند و مرا حلال کنند، همگی اهل خانواده و اقوام و خویشان باید صابر باشد چون منافقان از خدا بی‌خبر از ناراحتی شما خوشحال می شوند و از حضرت زینب(س) درس بگیرید با این که 72 نفر از برادران و اهل بیت(ع) او را شهید کردند ملکه صبر پیشه کرد  و در آخر با سرافرازی پیام آن خونهای پاک را رساند. پس نتیجه می‌گیریم که ما باید یا حسینی بایستیم و یا زینبی‌.

پایان پیام/ ۸۹۰۰۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول