اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تمرین پرسپولیس با حضور اسطوره‌ها/ پروین، خوردبین و شاهرودی در جمع سرخ‌پوشان +عکس

تیم فوتبال پرسپولیس در تمرین امروز خود، میزبان میهمانان بزرگی از اسطوره‌های تاریخ باشگاه بود.

تمرین پرسپولیس با حضور اسطوره‌ها/ پروین، خوردبین و شاهرودی در جمع سرخ‌پوشان +عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا درویش امروز خود راهی محل تمرین سرخپوشان شد تا هم از نزدیک تمرین را نظاره کند و با مدیر و سرمربی تیم گفتگو کند و هم میزبان تعدادی از قدیمی‌های پرسپولیس باشد. او همراه مشاور خود، محمود خوردبین که خود از اسطوره‌ها و شناسنامه‌های باشگاه است راهی ورزشگاه شهید کاظمی شد.

میهمان ویژه امروز تمرین و قهرمان لیگ ایران هم کسی نبود غیر از علی پروین که هر چند سلطان فوتبال ایران خوانده می‌شود ولی به مناسبت بازی چهارشنبه شب باید او را سلطان بازی‌های دربی بخوانیم. او که با ۳۴۱ بازی و ۴۶۷ بار مربیگری برای پرسپولیس، به نظر تا همیشه دست‌نیافتنی به نظر می‌رسد در دربی هم صاحب رکورد است.

او با ۲۰ بار حضور رکورد بیشترین بازی در دربی را در میان بازیکنان دو تیم دارد و با ۲۵ بار نشستن روی نیمکت نیز رکورد بیشترین سرمربیگری در دربی را به خود اختصاص داده است تا سلطان دربی‌ها و دربی‌بازها نیز لقب بگیرد. البته که به نظر می‌رسد محمود خوردبین در مجموع سمت‌های مختلف که در پرسپولیس داشت، بیشترین دربی‌ها را تجربه کرده باشد و البته تنها کسی است که در هر دو گانه قهرمانی لیگ و حذفی کشور، حضور داشته است.

او به اتفاق بهمن صالح‌نیا و علی دایی با فتح سه جام حذفی در صدر فهرست فاتحان این جام نیز قرار دارد. دیگر میهمان برجسته تمرین امروز، مالدینی فوتبال ایران، رضا شاهرودی بود. بازیکنی که بازی‌های درخشان او هنوز هم در خاطره‌ها است و البته دربی‌های موفقی را در کارنامه دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول