اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

رونمایی از تهدید جدید برای ستاره تیم ملی والیبال/ عطایی: منتظر گزارش پزشکی درباره وضعیت صالحی هستم

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: علی حاجی‌پور به شدت امین اسماعیل‌نژاد را تهدید می‌کند که در ترکیب قرار بگیرد.

رونمایی از تهدید جدید برای ستاره تیم ملی والیبال/ عطایی: منتظر گزارش پزشکی درباره وضعیت صالحی هستم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال در حاشیه تمرین این تیم برای حضور در لیگ ملت‌ها، اظهار داشت: تقریبا ۴۵ روز است که تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم و تیم در وضعیت قابل قبولی است. سعی می‌کنیم به اوج آمادگی‌مان در این مرحله برسیم، بچه‌ها فشار زیادی را تحمل کرده‌اند.

عطایی افزود: دوست داشتیم بازی تدارکاتی برای حضور در لیگ‌ملت‌ها داشته باشیم و دو بازی فدراسیون با ترکیه هماهنگ کرد که بازی کردیم. یک بازی هم قبل از مسابقات در ژاپن خواهیم داشت. بازی اول برابر ژاپن خیلی سخت است، تقریبا می‌توان گفت حریف‌مان یکی از آماده‌ترین تیم‌هاست. آنها تاکنون ۹ بازی تدارکاتی داشتند در حالی که هیچ تیمی بیشتر از سه بازی تدارکاتی برگزار نکرده است.

وی در مورد شرایط میثم صالحی، عنوان کرد: او هنوز به شرایط ایده‌آل نرسیده و فکر نمی‌کنم به بازی‌ها برسد. باید تا چند روز دیگر از پزشکش وضعیتش را جویا شوم. ادامه فعالیت او در اردو یا خط خوردنش، به عملکرد وی در تیم و گزارش پزشکی ارتباط دارد.

 

 

عطایی با بیان اینکه در تیم ملی رقابت بین بازیکنان وجود دارد، بیان کرد: علی حاجی‌پور به شدت امین اسماعیل‌نژاد را تهدید می‌کند که در ترکیب قرار بگیرد. به میزان آمادگی بچه‌ها تاکید دارم و اکنون حاجی‌پور خیلی آماده است. من عادت دارم که از توانایی بازیکنان استفاده کنم، نه از اسم‌ها. در حال حاضر ۶ دریافت‌کننده در اردو حضور دارند که پنج نفر از آنها برای هفته نخست لیگ ملت‌ها انتخاب خواهند شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه نزدیکی لیگ ملت‌ها به بازی‌های آسیایی برای بازیکنان ایجاد مشکل نخواهد کرد؟ گفت: بازی‌های آسیایی اهمیت زیادی دارد اما این بحث که نزدیکی مسابقات به تیم آسیب بزند، درست نیست. در لیگ ملت‌ها هم شرایط همینطور است به طوری که ما برای برگزاری دیدارهایمان به قاره‌های مختلف می‌رویم. این روند در والیبال به خاطر تعدد مسابقات، روال است.

وی در خصوص خط خوردن محمدجواد معنوی‌نژاد، بیان کرد: او از اردو خط نخورد و مدتی از تیم جدا شد. هر زمان به بازیکنان نیاز داشته باشیم از آنها استفاده می‌کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول