اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بهسازی خیابان‌های غرب شهرکرد با ۱۷ هزار تن آسفالت

سرپرست معاونت زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد گفت: در راستای اجرای طرح نهضت آسفالت، 32 هزار مترمربع از معابر ناحیه غرب شهرکرد آسفالت شد.

بهسازی خیابان‌های غرب شهرکرد با ۱۷ هزار تن آسفالت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، بهزاد ترابیان گفت: در راستای اجرای طرح نهضت آسفالت، ۳۲ هزار مترمربع از معابر ناحیه غرب شهرکرد آسفالت شد.

سرپرست معاونت زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد افزود: به منظور رفاه حال شهروندان و بهبود تردد خودروها، طرح نهضت آسفالت در معابر ناحیه غرب شهرکرد از ۲۵ اردیبهشت‌ماه امسال آغاز شد و تا ۲۵ روز آینده ادامه دارد.

وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، ۱۴۵ هزار مترمربع از معابر چالشتر، اشکفتک و مهدیه با استفاده از ۱۷ هزار تن آسفالت می‌شود.

ترابیان تصریح کرد: تا کنون بلوار رهبر، خیابان مهر، خیابان بهاران، خیابان شهید علوی با استفاده از ۴ هزار تن آسفالت، بهسازی و نوسازی شده است.

وی با تأکید بر ضرورت ارائه خدمات خوب به مردم و ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان تاکید کرد: شهرداری شهرکرد تلاش دارد با اجرای اقداماتی در این زمینه خدمات‌رسانی مطلوب را به منظور جلب رضایتمندی شهروندان فراهم آورد و در راستای ارتقای کیفیت معابر شهری، عملیات آسفالت و زیرسازی خیابان‌های ناحیه با جدیت پیگیری و انجام می‌شود.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول