اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

حکم رئیس دانشگاه سمنان صادر شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری حکم «سیف‌الله سعدالدین» را برای مدت چهار سال به‌عنوان رئیس دانشگاه سمنان صادر کرد.

حکم رئیس دانشگاه سمنان صادر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بر اساس مصوبه جلسه ۵۴ مورخ هفدهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، کمیته تعیین رؤسای دانشگاه‌ها – شورای عالی انقلاب فرهنگی، حکم سیف‌الله سعدالدین را برای مدت چهار سال به‌عنوان رئیس دانشگاه سمنان صادر کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این حکم آورده است: انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، دانشجویان و یاوران علمی تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیران و واقفان را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش - محور، پژوهش آموزش - محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند «دانشگاه اسلامی» به کار گیرید.

در این حکم آمده است: توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

به گزارش فارس، سیف‌الله سعدالدین (زاده سمنان- ۱۳۴۴) دانش‌آموخته رشته مهندسی مکانیک - تبدیل انرژی، عضو هیأت علمی دانشگاه سمنان با مرتبه استادتمام است که بیش از ۱۵۰ مقاله در نشریات بین‌المللی به چاپ رسانده و هفت طرح پژوهشی تقاضامحور در حوزه ارتباط جامعه و صنعت به انجام رسانده است.

وی همچنین ۶ سال متوالی جزو پژوهشگران یک درصد پراستناد جهان بوده است و ریاست پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان را در کارنامه کاری خود دارد.

سیف‌الله سعدالدین از دی‌ماه ۱۴۰۱، با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه سمنان منصوب شده بود.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول