اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

پردیس دانشکده علوم پزشکی ساوه آماده افتتاح است

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: پردیس دانشکده علوم پزشکی ساوه آماده افتتاح است و حدود یک ماه از شروع غیر رسمی کلاس‌ها می‌گذرد.

پردیس دانشکده علوم پزشکی ساوه آماده افتتاح است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه؛ محمود کریمی امروز در حاشیه آیین بهره‌برداری سالن تشریح و بافت‌شناسی پردیس دانشکده علوم پزشکی ساوه اظهار کرد: پردیس دانشکده علوم پزشکی ساوه آماده افتتاح است و حدود یک ماه از شروع غیر رسمی کلاس‌ها می‌گذرد.

وی افزود: ۳۰ میلیارد تومان توسط دانشکده برای ساخت پردیس و همچنین برای تجهیزات و آزمایشگاه و ساخت قسمت‌هایی از مجموعه و ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیز از سوی خیرین صرف شده است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه ادامه داد: فرآیند آموزش در یک ماه پیش آغاز و آزمایشگاه‌ها تجهیز و با تحویل جسد برای پیشبرد اهداف دانشجویان این مراکز افتتاح شد.

کریمی با اشاره به تأمین فرایند زیرساختی و فنی این سالن‌ها خاطرنشان کرد: این پروژه، نیاز ۱۰ ساله آینده آموزش را پاسخگو خواهد بود.

 وی افزود: با اخذ مجوز فاز دوم و قول مساعد خیرین، خوابگاه و سایر امکانات رفاهی به‌زودی ساخته خواهد شد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه بیان کرد: خوابگاه در داخل شهر برای رفع نیاز دانشجو وجود دارد اما با ساخت خوابگاه در جوار پردیس، موانع ایاب و ذهاب رفع و از اتلاف وقت جلوگیری خواهد شد.

کریمی اظهار امیدواری کرد با اجرای فاز دوم پردیس، کمبود امکانات در سه ماه آینده رفع خواهد شد.

وی بیان کرد: دانشجوی پزشکی ۷ سال در این شهر خواهد بود، جذب دانشجوی پزشکی در این شهرستان با توجه به نزدیکی به پایتخت متقاضی بسیاری دارد.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه ادامه داد: پذیرش دانشجو از سراسر کشور داریم و باید از امکانات رفاهی خوبی برخوردار باشند تا با ایجاد جاذبه پس از فارغ‌التحصیلی، تمایل به خدمت در ساوه را داشته باشند.

کریمی گفت: بر آنیم تا رشته‌های تخصصی برای دانشجویان پزشکی نیز در این دانشگاه پیش‌بینی شود تا ۱۱ سال مداوم در این شهر باشند و بتوانیم به بهترین نحو آنها را تحویل جامعه دهیم.

وی یادآور شد: اخیراً دانشکده علوم پزشکی ساوه موفق به اخذ تندیس در مسیر رشد و پیشرفت از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شده است.

 

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: خیرین در حوزه درمان بسیار بی‌نظیر کار کردند و از خود اثری ماندگار به‌جا گذاشتند؛ ۵۸ هزار مترمربع پروژه در دست اقدام است و از این میزان بیش از ۱۰ هزار مترمربع امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

کریمی اظهار کرد: با توجه به بزرگ شدن دانشکده ساوه ۳۰۰ نفر نیرو سال گذشته جذب و امسال نیز ۱۰۰ نفر نیرو جذب خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ساوه نیز گفت: خیرین مایه مباهات و افتخار این شهرستان در زمینه‌های مختلف به‌ویژه در بحث درمان هستند.

محمدحسن قاسمیان بیان کرد: با توجه به شرایط و موقعیت ساوه از حیث مهاجرپذیری کمبود تخت بیمارستانی به‌شدت احساس می‌شود که امید است با تسریع در ساخت بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی جایگزین بیمارستان مدرس این نیاز هر چه سریع‌تر رفع شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول