اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

آخرین وضعیت تبدیل بیت علامه عسگری به خانه مفاخر

رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: علیرغم گذشت ۱۰ ماه از دستور شهردار تهران، هنوز اقدامی در زمینه بیت علامه عسگری انجام نشده و ضروری است که سریع‌تر اقداماتی انجام شود.

آخرین وضعیت تبدیل بیت علامه عسگری به خانه مفاخر

به گزارش خبرنگار شهری‌خبرگزاری فارس، زهرا شمس احسان در صد و پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تمکین شهرداری تهران به بارگذاری اطلاعات واگذاری املاک شهرداری، اظهار کرد: در هر صورت واگذاری املاک باید به تصویب شورای شهر تهران برسد.

وی ادامه داد: به شهرداری تهران اجازه داده می شود در چارچوب کمک ها به مؤسسات عام المنفعه و اشخاص حقوقی و حقیقی اقدام کند و لذا هرگونه پرداخت خارج از این دستور العمل تخلف محسوب می شود.

شمس احسان تأکید کرد: از شهردار تهران می خواهیم اقدامات واگذاری زمین به موسسات را در راستای حفظ و صیانت از املاک شهرداری طی گزارشی به شورای شهر تهران ارائه دهد.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با تأکید بر تبدیل بیت علامه عسگری به خانه مفاخر، خاطرنشان کرد: علیرغم گذشت ۱۰ ماه از دستور شهردار تهران، هنوز اقدامی انجام نشده و ضروری است که سریع تر اقدام شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول