اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

کارکنان متخلف لرستانی از انتصاب در پست‌های مدیریتی محروم شدند

مدیرکل بازرسی لرستان گفت: در برخورد با فساد و مفسد بدون اغماض و به‌طور قاطع برخورد می‌شودد،کارکنان متخلف به هیئت تخلفات اداری، کمیته‌های انضباطی و مراجع قضایی معرفی و کسر از حقوق، توبیخ کتبی، محرومیت از انتصاب در پست‌های مدیریتی و موارد دیگر در این راستا انجام شده است.

کارکنان متخلف لرستانی از انتصاب در پست‌های مدیریتی محروم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سعید رازانی پبش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازرسی یکی از سازمان‌های تابعه دستگاه قضایی بوده و جزء سازمان‌هایی است که یک اصل از قانون اساسی را به خود اختصاص داده و هدف مهم این سازمان اجرای درست قوانین در دستگاه‌های اجرایی است.

وی خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی کل کشور یکی از سازمان‌های تابعه قوه قضائیه و جزء سازمان‌هایی بوده که به موجب اصل ۱۷۴ قانون اساسی تشکیل شده است.

مدیرکل بازرسی لرستان، هدف مهم بازرسی را اجرای درست قوانین در دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: با توجه به گستردگی وظایف بازرسی کل کشور نمی‌توانیم تمام سازمان‌ها و دستگاه‌ها را بازرسی کنیم و بازرسی‌ها طبق طرح و برنامه‌ریزی و حسب مورد است که طی آن بازرسی طبق برنامه وارد دستگاه‌ها و ارگان‌ها می‌شود.

رازانی با تأکید بر اینکه اگر در بازرسی اشکالاتی ببینیم برای مدیر دستگاه ارسال می‌شود و در پایان هم گزارش و پیشنهاداتی ارائه می‌شود، افزود: اجرای پیشنهادات بازرسی به دستگاه‌ها الزامی است.

وی با بیان اینکه تحقق شعار سال و حمایت از سرمایه‌گذاری  در دستور کار این بازرسی قرار دارد، افزود: راهکار مهار تورم نیز رشد تولید است یعنی باید تولید رونق یافته و از تولیدکنندگان حمایت شود و مشکلاتی که بر سر راه تولیدکنندگان وجود دارد برطرف کنیم.

مدیرکل بازرسی لرستان بیان داشت: بازرسان سازمان بازرسی در جریان بازرسی یک محل تخلفی ببینند حسب مورد با رئیس یا کارمند برخورد می‌کنند.

رازانی، برخورد با فساد را اولویت نخست بازرسی لرستان عنوان و تصریح کرد: بازرسی استان در برخورد با فساد و مفسد بدون اغماض و به‌طور قاطع برخورد کرده و در این راستا با کسی تعارف ندارد و کارکنان متخلف به هیئت تخلفات اداری، کمیته‌های انضباطی و مراجع قضایی معرفی و کسر از حقوق، توبیخ کتبی، محرومیت از انتصاب در پست‌های مدیریتی و موارد دیگر در این راستا انجام شده است.

وی، ضمن اعلام آدرس اینترنتی سامانه شکایات ۱۳۶.bazresi.ir بیان کرد: همه همشهریان به منظور ثبت شکایات یا گزارش فساد می‌توانند در تمامی ساعات شبانه‌روز به این سامانه مراجعه و با تلفن گویای ۱۳۶ تماس بگیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول