اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

تجمع بزرگ امام رضایی‌ها در جنوب شرق تهران/ شهروندان دارالمؤمنین تهران به استقبال ۸خرداد می روند

مدیریت شهری منطقه در کنار اهالی متدین و انقلابی دارالمؤمنین تهران آماده استقبال از مراسم معنوی و مذهبی و تجمع بزرگ امام رضایی‌هاست. همگی به تجمع بزرگ «امام رضایی‌ها» دعوتید.

تجمع بزرگ امام رضایی‌ها در جنوب شرق تهران/ شهروندان دارالمؤمنین تهران به استقبال ۸خرداد می روند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مدیریت شهری منطقه در کنار اهالی متدین و انقلابی دارالمؤمنین تهران آماده استقبال از مراسم معنوی و مذهبی و تجمع بزرگ امام رضایی‌ها است.

در این راستا حوزه های مختلف منطقه بسیج شده‌اند و با تمهیدات ترافیکی، زیباسازی و فنی و عمرانی شرایط حضور شهروندان را آماده کرده‌اند. 
ویژه برنامه های فرهنگی و اجتماعی نیز برای این حضور همدلانه از ساعت۲۰در این فضا واقع در میدان خراسان(جنوب منطقه۱۴) تدارک دیده شده است.

از ویژه برنامه های درنظرگرفته شده ، برپایی  موکب‌های فرهنگی که قرار است با مشارکت و همیاری علاقه مندان منطقه انجام شود تا به مردم و شرکت کننده‌های این تجمع، خدمات، عشق و همدلی هدیه شود.

اهالی دارالمؤمنین تهران مثل همیشه پای کار های همدلانه و معنوی هستند و در تاریخ مذکور با پیوستن به این تجمع عشق و ارادت خود را به ساحت مقدس رضوی و ارزش های دینی و انقلابی نشان خواهند داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول