اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

نظارتی بر هزینه‌کرد بودجه فرهنگی دستگاه‌های اجرایی نیست

امام جمعه همدان گفت: سه درصد بودجه دستگاه‌های اجرایی مربوط به فعالیت‌های فرهنگی است که هیچ نظارتی بر هزینه‌کرد آن وجود ندارد.

نظارتی بر هزینه‌کرد بودجه فرهنگی دستگاه‌های اجرایی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی با تاکید بر اینکه باید این جلسات جنبه سیاست‌گذاری پیدا کند اظهار داشت: اولویت‌ها شناسایی و در سند فرهنگی ثبت شود.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی پنج اولویت جدید را مطرح کرده است گفت: یکی از مصوباتی که در میدان اجرا باید جدی‌تر به آن توجه شود مسئله مجمع خانواده است بنابراین لازم است دستورالعمل‌ها و فعالیت‌ها در این حوزه احصا و تصویب شود.

امام جمعه همدان خواستار ایجاد رصدخانه فرهنگی در استان شد و افزود: با این اقدام مشکلات فرهنگی استان به صورت مستمر شناسایی و برای رفع آنها برنامه‌ریزی می‌شود.

وی نظارت بر عملکرد بودجه فرهنگی دستگاه‌های اجرایی را از دیگر موارد الزامی عنوان کرد و گفت: سه درصد بودجه دستگاه‌ها مربوط به فعالیت‌های فرهنگی است که هیچ نظارتی بر هزینه‌کرد آن وجود ندارد.

شعبانی برنامه‌ریزی دستگاه‌های فرهنگی و تربیتی برای اوقات فراغت نوحوانان و جوانان را نیز یک اولویت برشمرد و افزود: ظرفیت ورزشی و تربیتی آموزش و پرورش در تابستان تعطیل است که باید فعال شود، اگر مشکل قانونی هم وجود دارد باید برای آن راهکاری اندیشید.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول