اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

نباید اجازه داد افراد نالایق به پست ها و مسئولیت ها دست پیدا کنند

امام جمعه تاکستان گفت: نباید اجازه داد افراد نالایق و ناصالح سکان هدایت را به دست گیرند و مسیر برای آن ها هموار شود.

نباید اجازه داد افراد نالایق به پست ها و مسئولیت ها دست پیدا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان، آیت‌الله علی اسلامی در نماز جمعه این هفته تاکستان با تبریک فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: فتح بزرگ خرمشهر با عنایت خداوند و فداکاری رزمندگان اسلام و شهدای عزیز، پس از 588 روز در جریان عملیات بیت المقدس از. دست متجاوزین بعثی آزاد شد و نگاه دنیا به ایران را عوض کرد.

وی افزود: از ارزش های انقلاب باید صیانت کرد چراکه برای این انقلاب هزینه فراوانی داده شده است. نباید اجازه داد افرادی با کار چاق کنی و حیله گری به روی کار بیایند و برای دستیابی به منافع شخصی خود نقشه بکشند و برنامه ریزی کنند.

امام جمعه تاکستان در ادامه به مردم توصیه کرد: عزت را رها نکنید و نگذارید افراد نالایق سکان هدایت را به دست گیرند. پست و مسئولیت برای هر کسی نیست و مردم باید آگاه باشند و نباید مسیر برای افراد ناصالح هموار شود.

آیت الله اسلامی اضافه کرد: بنی صدر خائن از 36 میلیون رای،11میلیون رای به دست آورد اما توفیق خدمت نداشت و با آشکارشدن خیانت هایش با لباس زنانه فرار کرد.

وی تصریح کرد: مسئولان اگر می خواهند در عرصه خدمت رسانی حاضر شوند باید به انتظارات مردم پاسخ دهند و برای حل مشکلات تلاش کنند. 

همچنین سرتیپ دوم امیر محمد رضایی فرمانده سابق لشگر 16 زرهی قزوین در خطبه های پیش از نماز جمعه تاکستان با تبریک سالروز آزادی و فتح خرمشهر گفت: خرمشهر در طول تاریخش چند بار به اشغال درآمده که هر بار با دادن امتیاز به اشغالگران آزاد شد، اما در آخرین مرحله به فضل الهی، دشمن با سیلی سختی روبرو شد و به اشغال این شهر پایان داد و هیچ امتیازی جز خفت و خواری نصیبش نشد.

سرتیپ محمد رضایی ضمن یادآوری مراحل عملیات بیت المقدس اظهار کرد: ارتش و سپاه دست در دست هم دشمن متجاوز را شکست دادند و از سرزمین خود بیرون کردند. صدام غاصب در مورد فتح خرمشهر گفته بود که من صبحانه را در بصره و ناهار را در خرمشهر خواهم خورد اما با همدلی نیروهای سپاه و ارتش و نیروهای مردمی داوطلب، نقشه های بعثی ها نقش بر آب شد و خرمشهر پس از 588 روز اشغال عراقی ها، به تصرف رزمندگان اسلام درآمد.

وی افزود: سوم خردادماه یادآور حماسه آفرینی‌ها، رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان خالص و پاکی است که با ایستادگی تمام در نبردی تاریخ‌ساز با توکل بر خدا، بلندترین قله ها را غیورانه فتح کردند و در راه دفاع از شرف و ارزش های این مرز و بوم به سرافرازی ماندگار پیوند خوردند.

در ادامه سرهنگ سید مهدی حسینی فرمانده سپاه ناحیه امام علی(ع) شهرستان تاکستان نیز در نماز جمعه این هفته سخنرانی کرد و گفت: ما باید در محور ولایت حرکت کنیم و نباید از ارزش های انقلاب فاصله بگیریم و بدانیم اگر در مسیر شهدا حرکت کنیم و حافظ خون آن ها باشیم به این مملکت آسیبی نخواهد رسید.

وی ادامه داد: ما اگر به عقب برگردیم و اقدامات و تدارکاتی که صدام برای حفظ خرمشهر مستقر کرده بود را نگاه کنیم می بینیم یک رویایی در سر صدام بود که با فتح خرمشهر آغاز و به تصرف کل استان خوزستان ختم می شد تا جایی که او حتی اسامی برای شهرها انتخاب کرده بود.

سرهنگ حسینی بیان کرد: فتح خرمشهر، سربلندی ملتی بود که به خاطر اسلام از جان و مال خود گذشت و این پیروزی نشأت گرفته از پایداری و مقاومت رزمندگان و پایبندی آنان بر اصول و ارزش‌های اسلامی در دوران دفاع مقدس بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول