اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

احیای مرغ لاین آرین با ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بابل‌کنار

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: از سال ۱۳۹۹ برای احیای لاین آرین، بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی، نوسازی و مدرن‌سازی این مجموعه هزینه شده است.

احیای مرغ لاین آرین با ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بابل‌کنار

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حسن خیریان‌پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری اقدامات ۸ گانه برای احیای مرغ لاین آرین در بابل‌کنار را تشریح و اظهار کرد: از سال ۱۳۹۹ برای احیای لاین آرین، بالغ بر ۴۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی، نوسازی و مدرن‌سازی این مجموعه هزینه شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران افزود: آماده‌سازی سالن 3G این مجموعه انجام شده  و در مرحله نصب تاسیسات قرار دارد.

خیریان‌پور با اشاره به مزرعه این مجموعه تولیدی، تصریح کرد: در مزرعه D بابل‌کنار به طور کامل عملیات بازسازی، مدرن سازی و نوسازی انجام شد و به بهره‌برداری نیز رسید.

وی در رابطه با کارخانه جوجه‌کشی بابل‌کنار اظهار کرد: عملیات ساختمانی کارخانه جوجه‌کشی به‌اتمام رسیده و نصب تاسیسات در حال انجام است‌.

معاون اقتصادی استاندار مازندران با بیان اینکه یک خط از مجموعه مرغ لاین آرین در اختیار معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری قرار گرفت،گفت: این خط با سیاست‌های دانش‌بنیانی در حال مدرن‌سازی است و در عین حال در همین خط در حال پرورش اصلاح نژاد جوجه نیز هستند.

خیریان‌پور با اشاره بر اینکه در جهت حمایت از سویه آرین از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان با نگاه حمایتی نهاده‌های دامی به‌صورت اقساط ۲ ماهه و بدون کارمزد با ضمانت نامه بانکی ارائه‌ می‌شود، خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از این سویه، محصولات مرغ تولید آرین توسط شرکت پشتیبانی اموردام با قیمت ۱۲ درصد بالاتر از نرخ مصوب جهت ذخیره‌سازی خریداری می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول