اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

استان فارس در جایگاه نخست نظارت و صحت سنجی اشتغال ایجادی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هشتاد و پنجمین جلسه شورای عالی اشتغال کشور که با حضور استانداران سراسر کشور و به ریاست رییس محترم جمهوری برگزار شد از جایگاه استان فارس در حوزه اشتغال و صحت سنجی نظارت ها بر آن خبر داد.

استان فارس در جایگاه نخست نظارت و صحت سنجی اشتغال ایجادی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در جلسه شورای عالی اشتغال کشور که به ریاست آیت‌الله رئیسی ریاست محترم جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر اعضا و با حضور استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، سید صولت مرتضوی به بیان عملکرد استانها در شاخص های مختلف در سال گذشته پرداخت. 

وی با بررسی عملکرد استان های مختلف از جایگاه استان فارس در بین استانهای کشور خبرداد و گفت: در سال ۱۴۰۱ براساس شاخصه های ارزیابی و بررسی های انجام شده؛ استان فارس در حوزه نظارت و صحت سنجی اشتغال ایجادی جایگاه اول کشور و در بررسی کلیه شاخص های مورد توجه وزارت کار در حوزه اشتغال، در شاخص های ترکیبی در بین استان‌ها جایگاه برتر را کسب و در رتبه سوم کشور و رتبه اول استان های بزرگ قرار گرفت.

لازم به توضیح است برای اولین بار است که استان فارس حائز این رتبه ها در یک سال شده است.

همچنین استاندار فارس در این جلسه به عنوان یکی از استانداران منتخب به ارائه گزارش و بیان مشکلات و راهکارهای موجود مربوط به حوزه اشتغال از جمله تسهیلات بانکی و بخصوص تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ پرداخت.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول