اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

حجاج کهگیلویه و بویراحمد ۱۷ خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: زائران سرزمین وحی این استان 17خرداد به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

حجاج کهگیلویه و بویراحمد ۱۷ خرداد به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

سید محسن قوامی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه تعداد ۱۱۵ نفر زائر شامل ۶۳ آقا و ۵۲ نفر خانم مسافران سرزمین وحی استان کهگیلویه و بویراحمد هستند، گفت: زائرینی که امسال به حج تمتع اعزام می‌شوند ثبت‌نام کنندگان سال ۱۳۸۵ هستند.

مدیرکل حج ‌و زیارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 60 درصد اعزامی‌های امسال زائرینی هستند که سال گذشته توفیق تشرف به سرزمین وحی را نداشتند گفت: مسن‌ترین زائری که از استان به سرزمین وحی مشرف می‌شود 81 ساله و جوانترین آنها ۲۰ ساله هستند.

 وی گفت: کلاس‌های آموزشی و توجیهی و همچنین کلیه اقدامات لازم از قبیل واکسناسیون و سایر موارد انجام شده و تمام اقدامات در کشور عربستان برای خدمات به زائرین توسط سازمان حج و زیارت و دفتر بعثه مقام معظم رهبری فراهم شده که زائرین این سفر معنوی را با عزت و خیالی راحت انجام دهند.

وی بیان کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته یک مجموعه هتل در شهر مکه برای خدمت به زائرین استان کهگیلویه وبویراحمد و سه استان دیگر ، با حضور تعدادی از کارگزاران خوب و فعال استان بگیریم.

این مسئول خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است با توجه به اینکه کلیه شهرستانهای استان دارای دفاتر دارای مجوز به عتبات عالیات از سوی حج وزیارت هستند تاکید می‌کنیم از مراجعه به افراد حقیقی وحقوقی که بصورت غیرمجاز مبادرت به اعزام به عتبات عالیات می‌کنند خودداری شود تا  دچار مشکلی نشوند.

قوامی خاطرنشان کرد:هم‌استانی‌های عزیز برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به سایت kb.haj.irمراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول