اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تکمیل پروژه‌های فرهنگی بالای ۵۰ درصد پیشرفت لرستان تا پایان دولت سیزدهم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: بدنبال این هستیم که پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی را تا پایان دولت سیزدهم تکمیل کنیم.

تکمیل پروژه‌های فرهنگی بالای ۵۰ درصد پیشرفت لرستان تا پایان دولت سیزدهم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدمهدی اسلامی امشب در حاشیه جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لرستان دارای ظرفیت‌های بالایی همچون نیروی انسانی و تاریخ غنی با مردمانی با روحیه انقلابی و جهادی است.

وی خاطرنشان کرد: در هر مقطع از تاریخ انقلاب اسلامی که نگاه می‌کنیم، تاثیرهای بزرگی در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی داشته و دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در سفر امروز بنا بر حل مشکلات کوتاه مدت حوزه فرهنگی استان است، افزود: برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های تحولی از دیگر اهداف این سفر به لرستان است.

اسماعیلی بیان داشت: در سفر ریاست جمهوری به لرستان، تصمیم‌های خوبی برای رفع موانع زیرساختی گرفته شده است، افزود: کتابخانه مرکزی را تلاش خواهیم کرد که امسال آن را افتتاح خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه بی‌تدبیری‌هایی در خصوص پروژه‌های حوزه فرهنگی لرستان صورت گرفته، افزود: بدنبال این هستیم که پروژه‌های بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی را تا پایان دولت سیزدهم تکمیل کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: حمایت از فعالان و موسسات قرآنی در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول